Svar

TV2 kan ikke afspilles på computer i YouSee Tv & Film

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MS-ERIK har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
  • Instruktør
  • 166 kommentarer
Der er en fejl når TV2 forsøges afspillet på computer i YouSee Tv & Film. Der kommer en besked om at man skal være på YouSee Bredbånd, selv om computeren faktisk ER forbundet til YouSee Bredbånd. De andre kanaler fungerer (alle er dog ikke afprøvet).

Er prøvet både i Windows 8.1 med Internet Explorer og Firefox, og i Linux med Chrome. Samme fejl alle steder.

TV2 News fungerer, det er kun hovedkanalen der er problemer med.

icon

Bedste svar af Emil 11 november 2015, 17:27

Fejl på TV2 og TCM på Web-tv

Oprettet: 11-11-2015 10:12

TV2 på Web-tv er desværre afbrudt i øjeblikket – det skyldes en teknisk fejl på vores hovedstation.

Vi forventer, at forbindelsen vil være genetableret inden kl. 16:00. Vi opdaterer, når der er nyt.

Vi beklager ulejligheden.

Venlig hilsen
YouSee

Opdatering 2

Oprettet: 11-11-2015 16:07

Vores teknikere arbejder stadig på at rette fejlen i dit område. Vi forventer nu, at fejlen er rettet i løbet af aftenen eller i løbet af dagen i morgen. 

Vi beklager forsinkelsen.

Starttid: 11-11-2015 10:00

Forventet rettet: 12-11-2015 16:00

Driftsid: 124746

Driftsinformation

Se original

11 Kommentarer

Samme problem hos mig. Gælder på alle enheder. Pc, iPad, iPhone osv.

Det samme gælder for mig. Desuden er min TV 3 Sport 2 forsvundet fra min oversigt, og min mobil kan kun vise infokanalen:(

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Fejl på TV2 og TCM på Web-tv

Oprettet: 11-11-2015 10:12

TV2 på Web-tv er desværre afbrudt i øjeblikket – det skyldes en teknisk fejl på vores hovedstation.

Vi forventer, at forbindelsen vil være genetableret inden kl. 16:00. Vi opdaterer, når der er nyt.

Vi beklager ulejligheden.

Venlig hilsen
YouSee

Opdatering 2

Oprettet: 11-11-2015 16:07

Vores teknikere arbejder stadig på at rette fejlen i dit område. Vi forventer nu, at fejlen er rettet i løbet af aftenen eller i løbet af dagen i morgen. 

Vi beklager forsinkelsen.

Starttid: 11-11-2015 10:00

Forventet rettet: 12-11-2015 16:00

Driftsid: 124746

Driftsinformation

Det gælder så også Android - Lollipop - både Galaxy Tab S og Galaxy S 5
Det var også galt i går
Der står i appen at TV2 "Kan kun ses på Yousee Bredbånd" hvilket er tilfældet for både tlf og tab

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Lars_Dalgaard skrev:
Det gælder så også Android - Lollipop - både Galaxy Tab S og Galaxy S 5
Det var også galt i går
Der står i appen at TV2 "Kan kun ses på Yousee Bredbånd" hvilket er tilfældet for både tlf og tab

Se Emils svar lige før dit eget indlæg.

Så kan jeg igen se TV2 på alle enheder:manhappy:

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MS-ERIK har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
TV2 kan nu ses igen, det gælder både live og arkivet. TV3 Sport 2 er kommet tilbage i guiden. Trådens hovedemne er derfor nu løst.

Bemærkninger til nogle beslægtede problemer:

Lidt mystisk er det, at TV2 Lorry ikke kan afspilles, den er ellers licensfinansieret, og sendes ukodet (og kan uden videre modtages via antenne og en DVB-T tuner). Mystisk er det også, at TV2 Østjylland vises i guiden med programmer, men uden at kanalens navn vises, og den kan ikke afspilles. Den skulle være licensfinansieret lige som TV2 Lorry. Nogle af de ekstrakanaler, der abonneres på kan heller ikke afspilles.

Jeg har præcis samme fejl i aften.

Kan ikke se TV2 på den ene pc, selv om jeg godt kan på den anden.

Begge pc er direkte forbundet til modem/ LAN/ YOUSEE bredbånd.

Hvad kan det skyldes? Kan jeg selv gøre noget for at rette det?

Venlig hilsen

en privatkunde på YOUSEE

Jeg kan ikke se TV2 på min tablet,pc og mobil alle andre kanaler kan jeg se . Det er når jeg ikke er hjemme  der står at jeg skal have bredbånd for at se TV2 når jeg ikke er hjemme og det kan jeg ikke forstå når jeg kan se alle andre kanaler udenfor huset 

mvh

Elsebeth

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 TV2 er IKKE med når du er ude, grundet rettigheder, kan tilkøbes for Kr. 5/måned.

Hej, jeg har stadig problemet. Når jeg forsøger at se TV2 både på computer og app, får jeg beskeden, at jeg kun kan se det via TDC bredbånd. Men jeg er på via wifi hjemme, hvor min bredbåndsforbindelse er.
Jeg har kontaktet TDC/Yousee support for 3-4 uger siden, og de beskrev det som et generelt problem, og at jeg skulle kontakte dem, hvis det ikke blev rettet. Det er ikke rettet, så nu har jeg skrevet til Kundeservice.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)