Svar

TV2 i appen - nu også uden YouSee netværk?

Omdømme 2
Badge

Hejsa

I forbindelse med omlægning af diverse produkter, blev det nævnt at YouSee havde indgået en ny aftale med TV2, således at man nu også ville kunne se TV2 i appen uden at være på et YouSee netværk - er der noget om snakken og i givet fald, hvornår vil det så træde i kraft?

På forhånd tak for hjælpen.

icon

Bedste svar af Stefan 29 januar 2020, 14:54

Hej Hans49

Du kan faktisk allerede godt kan se TV 2 udenfor hjemmet i dag. Det kræver blot at du tilvælger et ”TV 2 Ude” abonnement som koster 5 kr. pr. måned.

Stefan, YouSee Forum Team

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det er i så fald ikke noget der er nået her til forummet, så det er vanskeligt at kommentere på.

Omdømme 5
Badge +7

Hej Hans49

Du kan faktisk allerede godt kan se TV 2 udenfor hjemmet i dag. Det kræver blot at du tilvælger et ”TV 2 Ude” abonnement som koster 5 kr. pr. måned.

Omdømme 2
Badge

Hej Hans49

Hej Stefan

Tak for info, det vidste jeg nu egentlig godt, men var desværre nok ikke helt klar i mælet i mit første indlæg - det jeg blev fortalt var at TV2 ude ville blive gratis i løbet af foråret 2020 pga. ny og bedre aftale med TV2, og det er det jeg mangler at få bekræftet eller om det i virkeligheden var en and serveret af kundeservice?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Hans

Omdømme 5
Badge +7

Hej Hans49

Hvad fremtiden bringer, må vi vente og se.

Besvar