Spørgsmål

TV2 hus-ikon

jeg burde kunne se TV2, men kan ikke på computeren (har pt intet tv). Der er et hus på som ikon - nogen som ved hvad det betyder/hvorfor jeg ikke kan se TV2?

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er fordi det ikke er en You See forbindelse der bruges, så kan kanalen ikke ses, medmindre der tilkøbes TV2 ude, Kr.5/måned.
Omdømme 3
Badge
eva-maria skrev:

jeg burde kunne se TV2, men kan ikke på computeren (har pt intet tv). Der er et hus på som ikon - nogen som ved hvad det betyder/hvorfor jeg ikke kan se TV2?

Har du har abbonement hos TV2? Hvis du har, så burde du også kunne se Tv2 ;)
Omdømme 7
Badge +6
Så kan den jo derved ses på TV2 Play, men hvis ikke så er det som jeg skrev.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Så kan den jo derved ses på TV2 Play, men hvis ikke så er det som jeg skrev.

Abonnement kan kun ses på: TV 2 Play, så radiomanden har ret.
OK så selvom TV2 er med i ens pakke, så kan den ikke ses online, men kun på tv via kabel - korrekt?
Omdømme 7
Badge +6
Kan som jeg skrev ses på App og Web udenfor en You See forbindelse hvis der tilkøbes TV2 ude.
Omdømme 5
Badge +5
Hej eva-maria

Det er rigtigt som Radiomanden er inde på.

For at se TV 2 uden at være på din YouSee bredbåndsforbindelse, så skal du have adgang til TV 2 Ude.

Du kan forresten tilkøbe TV 2 ude her, nederst under "Ekstrapakker":
Tak for svar, har forstået, at hvis jeg vil se TV2 på computeren, skal jeg tilkøbe TV2 play - det giver bare ikke mening for mig, når jeg allerede betaler grundpakken. Men tak for svar - så må jeg jo købe mig et TV ;)
Omdømme 7
Badge +6
Som Kasper og vi andre skriver, så er det TV 2 ude der skal tilkøbes ikke andet. Kr. 5/måned.
Omdømme 4
Badge +6
Hej eva-maria

Du skal blot have TV 2 Ude, som kan bestilles hos vores kundeservice på 70704040 - det koster 5 kr./md.

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P