Spørgsmål

TV udsendelser i arkiv kan ikke spoles.

• ssa
  • Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg har observeret, at man kun kan spole i udsendelser, man har set før.
Skal man have set hele udsendelsen til ende?
Jeg har prøvet at se noget af en udsendelse, og forsøgte senere samme dag at se resten, men jeg kunne ikke spole. Det forstår jeg ikke, or jeg havde jo set den - eller i hvert fald noget af den.
Det drejer sig om Eurosport 1 søndag den 16. juli Tour de France udsendelse kl. 13.00, som jeg så en time af, og derefter troede, at jeg kunne se resten senere samme dag.
I den forbindelse er det i øvrigt irriterende, at TV2 Tour de France transmissionen samme dag viser sig at være delt op i to udsendelser i arkivet, så det at have set første udendelse sikkert slet ikke giver dagang til at spole i anden udsendelse.

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er kun muligt at spole når det er DR kanaler, de øvrigt vil så gerne have at man ser deres vigtige meddelser.
Omdømme 5
Badge +7
Hej ssa

Det er som Radiomanden indirekte er inde på, noget med rettigheder i forhold til spoling mv. :)

Markér gerne hans svar som bedste svar :)
Hej "Kasper" jeg går ud fra at du svare som ansat af yousee ?
Du skriver at det er noget med rettigheder og sådan noget at gøre at man ikke kan spole i arkivet! Der må være et mere præcist svar!
Jeg betaler "i min optik" en stor overpris for at se yousees kanaler i dagligdagen og der er mig helt ubegribeligt hvorfor jeg ikke kan spole i arkiv indhold som jeg allerede har betalt for ? Der jo ikke sådanne at folk uden yousee abonoment og login kan benytte tjenesten.
Hvad er arkivet værd hvis man som bruger ikke selv kan bestemme hvilke dele af det man vil se ?
Kan du fremvise noget på skrift der beskriver disse rettigheder fra de respektive stationen der omhandler at man ikke må spole i allerede broadcasted tv ?
Mvh Steen
Omdømme 5
Badge +7
Hej shoabi

Det er helt korrekt antaget at jeg er ansat :)

Jeg har ikke noget mere specifikt at kunne give dig på skrift, men det er sådan at du i nogle udsendelser fra arkivet kan spole og i andre ikke. Som sagt af rettighedsmæssige årsager.
Hold kæft en gang savl at høre på.... kan sku ikke være rigtigt at man i det mindste ikke bare kan genoptage der hvor man kom til... så skal man straffes igen igen med jeres pisse reklamer... kan sku godt forstå at folk gør alt for at snyde jer i opfører jer som SKAT.... Det var ikke noget jeg ville være stolt af
Omdømme 7
Badge +6
Udbyderne af Reklame finansierede kanaler tillader ikke at man kan springe deres meddelse!ser over, den eneste måde er at optage udsendelserne, så kan der spoles.
Omdømme 7
Badge +4
Yes, optag udsendelserne, så kan der spoles lige så meget som man har lyst

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8