Spørgsmål

Tv- programmer med på farten

Husk, at tage dine tv-programmer med på farten

Sommeren kan kun blive god i år! Uanset om du får lange, varme dage på stranden og i sommerhuset eller silende regn og tordenvejr, så har du alle de tv-programmer, du elsker, lige ved hånden. Du logger bare ind på tv.yousee.dk eller på YouSee Tv & Film appen, hvor du kan se alle dine kanaler på pc, tablet eller mobil. -------

Jeg er meget glad for at det er blevet muligt at se tv på farten.
Tidligere har vi ikke kunnet se tv og film når vi rejser i udlandet, og det var iriterende

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er IKKE muligt at bruge TV Appen i udlandet grundet rettigheder, det fremgår også af FAQen i Appen, hvor der står.
Du kan kun anvende YouSee Tv & Film i Danmark. Årsagen er, at YouSee kun har rettigheder til at vise film, serier og tv i Danmark
Man skal vist være heldig hvis man kan se YouSee TV i Danmark, Jeg har home Trio Fiber base (55 kanaler):

Omdømme 5
Badge +7
Hej IT_Kaj

Det er lidt off-topic, men der lader til ikke at være rettigheder på dit login. Jeg vil derfor anbefale, som det fremgår af teksten, at du tjekker om du har flere logins.

Hvis det stadig driller kan du evt. starte en ny tråd om problemet :)
Jeg har kun det ene brugernavn og adgangskode hvis det er det der menes med "login".
Nu virker det hele iøvrigt igen. Jeg kan endda også se CNN fra browseren!
Omdømme 5
Badge +7
Hej IT_Kaj

Tak tilbagemeldingen.

Okay, ja det var det jeg mente :)

Dejligt det nu virker. Jeg markerer dit seneste svar som bedste svar :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)