Spørgsmål

Tv på mobil og tablet

Jeg har både internet, mobil og tv hos yousee men lige meget hvad jeg gør kan jeg ikke få lov at se tv online. Den siger mit abonnement ikke tillader at se tv på mobil og tablet. Hvsd gør jeg for at få det til at virke?

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der skal anvendes det rigtige log in, haves det ikke, så kan det findes her. https://kundeservice.yousee.dk/login-og-mit-yousee/login/glemt-login
Tak
Det er prøvet men virker stadig ikke. det er som om den kun kan finde mit mobilabonnement. det var også det jeg havde først, men har efterfølgende fået yousee tv og bredbånd (snart 2 år siden), da vi flyttede i hus. jeg ahr også prøvet at logge in med nemID og der siger den at der ikke findes noget på min adresse?
Omdømme 7
Badge +6
Hvad logges der ind på Mit You See TV og Bredbånd med.? Prøv det log ind.
Det er prøvet. det underligste er at den slet ikke kan finde mig. når jeg indtaster min adresse, siger den at den ikke umiddelbart kan se om der er noget på adressen og også at den ikke er sikker på hvad jeg kan få af produkter. hvad pokker betaler jeg så næsten 700 kr. for om måneden. skide irriterende at det ikke virker når man endelig skal bruge det. kan heller ikke logge ind og se den gratis præmierefilm som de har sendt mig en kode til via mail
Omdømme 7
Badge +6
Månedens film kræver ikke andet end at man er logget ind på Web TV.
Du må henvende dig til kundeservice så de kan finde dit Log In.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)