Spørgsmål

Tv på app


Omdømme 1
Badge
Jeg har prøvet at se tv på min Yousee app og castet det til mit fjernsyn.
Jeg har 150 MB internet, men billedet hakker.
Jeg har også sat Chromecast til 50 Hz.
På mit Samsung fjernsyn har jeg downloadet den nye Yousee App, og der hakker det også.
Er der nogen som har en løsning?

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Da du har App til Samsung og kan bruge den, så haves der også en TV boks, hvordan er det når den bruges.?
Omdømme 7
Badge +3
Hvis du ser Eurosport 1, er det fra dem det hakker... noget af tiden.
Omdømme 1
Badge
@Radiomanden
Der er ingen problemer med boksen.
Den kører bare.
Omdømme 1
Badge
Hvis du ser Eurosport 1, er det fra dem det hakker... noget af tiden.

På mit andet fjernsyn er det kun kanal 6 som hakker.
Intet igennem boksen.
Men på Chromecast er det altid. Især ved fodbold.
Omdømme 7
Badge +7
Prøv at afinstallere App'en og hent den igen, hvis ikke det hjælper, så må der fejlmeldes.
Omdømme 1
Badge
Prøv at afinstallere App'en og hent den igen, hvis ikke det hjælper, så må der fejlmeldes.

Det må prøves.
Jeg vender stærkt tilbage, hvis det ikke bliver bedre .

Det hakker fordi Yousee app for samsung streamer rigtigt dårligt. Det har ene og alene noget med et dårligt Yousee/Samsung produkt at gøre.

Yousee/Samsung app gider Yousee ikke at gøre noget ved. Jeg har meldt dette for længe siden. Yousee app på ipad og iphone fungerer derimod fint.

  

Badge +2

små forsinkelser eller hak i billedet. Løsningen er enkel: Skift indstillinger på din enhed, så de passer til den tjeneste, du bruger. Chromecast skifter desværre ikke indstillinger automatisk, men det er hurtigt gjort manuelt. Først skal du åbne Google Home-appen på din smartphone eller tablet. Tryk på ikonet mærket 'Enheder' i øverste, højre hjørne, efterfulgt af ikonet med de tre prikker. Vælg derefter 'Indstillinger'. Under ’Visning’ kan du vælge en knap for 50 Hz. Gør du ikke det, vil den automatisk bruge 60 Hz.

Besvar