tv på pc?

Når jeg ser direkte tv i fuld skærm i Google Chrome browseren, sker der det med ca. 2 minutters intervaller, at billedet toner ned og der vises en statuslinje om hvor lang tid udsendelen har afspillet.

Jeg synes det er forstyrrende og irriterende, da jeg gerne vil se den valgte kanal, indtil jeg selv stopper den.

Er det en funktion, der kan slås fra?

Hilsen

Per

4 Kommentarer

Samme problem her, og det uanset browser.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der bliver desværre skruet meget på systemerne hos Yousee lige nu. Jeg bruger normalt Firefox, men overvejede et skift til Chrome. Da Yousee ikke kunne med Firefox på et tidspunkt skiftede jeg derfor til Chrome. Nu kan Yousee ikke rigtig med Chrome :( Jeg skal jeg på Yousee, er jeg derfor nødt til at starte Firefox op igen.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har ingen problemer her. Har brugt Firefox og Chrome, men det var ikke tilfredsstillende. Nu bruger jeg Microsoft Edge. Det virker bare.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det er sjovt , som det skifter mellem browserne (Firefox og Chrome). Jeg kan ikke køre Edge, da vi pt. er et Microsoft frit hjem :D Vi bruger i stedet Android og Linux. Microsoft er dog begyndt at lave en del af deres software til Linux (og Android), men brug af Edge er vist ikke muligt endnu.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)