Tv om natten

Er man inde og se web tv om natten, forsvinder program fladen efterhånden, på mange kanaler, så man ikke kan klikke ind og se live tv, selvom program fladen stadig kører på tv. 

Det er som om man fra yousee bare vælger at ignorere at der stadig er signal på kanalen og programmerne kører natten over.. 

Indstiller man kanalen tidligt på aftenen, vil den blive ved at køre natten over, men går man væk fra valgte kanal og prøver at tune ind på den igen, er det umuligt.. Det er simpelthen for dumt!

Hvis programmet findes og signalet blir transmitteret via web tv, er der ingen undskyldning for at vi ikke kan klikke ind og se det.. fix it.!

5 Kommentarer

Hej

Har du prøvet at skifte browser?
[img]74i97FA510DDFFCA3DF.jpg[/img]

på en stribe kanaler.

De stopper jo ikke med at sende kl 1. og man kan da også se kanalen hele natten.. HVIS man altså tuner ind inden kl 1. 

Problemet er at yousee play appen og måden man vælger hvad man vil se på, er inddelt i programmer, og ikke kanaler. Man skal ind og vælge hvilket program på en bestemt kanal man vil se, og ikke bare vælge at man vil se tv2 eksempeltvis. Det skaber åbenbart problemer, når yousee vælger at det nok ikke er så vigtigt at lave oversigt over alle programmer om natten.

Der er tydeligvis en fejl i programmeringen, da fremtidige udsendelser er i program oversigten, men pludeligt forsvinder, når man nærmer sig tidspunktet hvor de skal afspilles.

Det er en generel fejl.
Jeg ved fra YouSee selv, at problemet er fejlmeldt til teknikerne. Der er desværre ikke nogen tidshorisont på løsning af problemet.
Det har stået på længe.
det er åbentbart ikke kun mig der har dette problem. problemet opstod kort efter man overgik til den nuværende hjemmeside. det er simpelthen så dilletantisk. man skulle tro at yousee er ligeglade med

deres kunder. jeg føler mig snydt fordi jeg betaler for et produkt som ikke bliver leveret. kan man ikke fortlange

refusion af en del af pengene. hvis jeg ikke betaler får jeg ikke noget signal. så det modsatte burde også gælde

for yousee.

Hej

Jeg har samme problem på min Ipad om natten

Jeg har mailet fejlen til Yousee, og har fået det svar at det er en fejl de ikke lige kan løse, og ja, du har ret, det er os der betaler for noget vi ikke får leveret

Hvad vil Yousee gøre ved det?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P