Tv og film app til iPhone | YouSee Community
Spørgsmål

Tv og film app til iPhone

Badge
Jeg kan ikke se noget tv, hvis jeg trykker på se tv. Ej heller hvis jeg trykker på tv guide. Hvad kan være galt. Jeg har forsøgt og genstarte min mobil. Den skriver at der ikke er netværk på min tlf. Trods der er er fuld skrald på 4G. Samt wifi

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
Det synes muligt at få gang i TV på iPad gennem TV-guiden. Den starter med sort skærm på datoen 21. oktober 2018 kl. 00:00, men venter man lidt kommer oversigten, hvor programmet kan vælges. Hvis ikke kan man prøve at trykke på datoen for i går eller i morgen nederst, det synes at kunne få oversigten frem. Når programmet er valgt vises igen en sort skærm med teksten "Ophold i sendefladen" nederst, men med en startpil i midten. Tryk på startpilen, så begynder visningen af TV-programmet.

Angående Facebook: Linket i Radiomandens indlæg ovenfor er til mobilversionen af Facebook. Bruger man en browser på PC eller iPad kan "//.m.facebook.com" ændres til "//www.facebook.com", hvorefter man kan læse kommentarerne fra YouSee og andre uden selv være logget på Facebook.
Omdømme 7
Badge +7
Der er svaret på FB, at problemet kun ser ud til at ramme iOS enheder, det er rapporteret videre så der kan ses på det.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1993888140693068&id=111063605642207
Omdømme 7
Badge +7
Der skrives også om det på FB, og det er også på i OS enheder. Der er ikke problemer på Android, i hvertfald ikke her.

Besvar