Spørgsmål

TV og Film

TV og Film app'en virker ikke uden man skal overvåges af google :-(

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Du bestemmer helt selv hvilke betingelser og fra hvem du vil acceptere dem fra. Der er ingen tvang.

Jeps, jeg vælger ikke at blive overvåget af google og derfor vil og kan jeg ikke benytte Film og Tv.

Omdømme 7
Badge +7

Der er overvågning lige så snart man er på nettet, så det kan ikke undgås. Det er uanset om det er Google, æblemanden eller andre. Googler er svær at undgå, der er mange tjenester under dem. Browsere, You Tube, Apps, alt hvad der er Android/Chrome baseret. Æblemanden gør det samme.

Så vil du være helt sikker, så skal du ikke være online på nogen måde.

Jeg kan læse du har den holdning at når naboen stjæler må jeg også.

Jeg er af en holdning at man skal støtte de firmaer som ikke overvåger deres kunder, også på internettet. Ved godt at det ikke kan lade sig gøre på alt. google er dog et firma man kan udelukke.

Badge +2

:relaxed:  Er ikke lige med i hvad der mens med overvågning. men på hvad eneste app er det jo  muligt at slå tilladelser fra som der ikke er behov. eller nødvendig  for at kører hver enkel app. 

Det med at slå tilladelser fra er ikke problemet, det er googles generelle overvågning, her især gennem google map og google play service.

Yousee har kodet google play service ind i deres app 😢, så hvis man ikke har google play service installeret på telefonen, fordi man ikke vil overvåges, så kan man ikke bruge yousee app'en.

Nogle firmaer har oplyst mig at google har tvunget dem til det, da de ellers ikke måtte lægge deres app på google play store. Hvad undskyldning yousee har ved jeg ikke.

Kan oplyse at heldigvis har E-boks ikke kodet google play service ind i deres app.

Folk der er paraonide og har dårlig samvittighed, vil altid føle sig forfulgt. Der er også dem der ser Youtuibe og tror på det der bliver sagt. 

Hvis man føler sig forfulgt, så smid telefonen ud, slå internet fra, sælg dit smart TV, luk dig ind i klædeskabet og smid nøglen ud under døren. 

Husk at hvis du går på gaden kan du risikere at blive overvåget af kameraer.

Om det er Google, Apple, Microsoft, Samsung, Huawei, Mac, PS4, computere, Xbox, så er der ingen forskel. De samler og  bruger data fra brugerne, om du vil det eller ej. Det gør de for at gøre deres platforme bedre og skræddersy dit behov, efter hvordan du bruger din enhed.

At påstå at man ikke vil bruge en film -app pga man føler sig forfulgt, er tåbelig og tegn på uvidenhed. Der er INGEN der  har ført en retssag eller vundet den pga de føler sig forfulgt. INGEN! 

DEr er INGEN der har tabt noget, hverken penge eller identitet pga de data der blver indsamlet. 

Det man skal være bange for er de kriminelle, der narrer folk til at opgive NemID og persolige oplysninger. Det er alvorligt….ikke om der bliver indsamlet data  fra Google eller andre. Der er ingen der har adgang til de servere hvor data bliver lagret. De servere er forbundet til en database, som udfra algoritmer behandler data og på den måde forbedrer dine oplevelser og brug af den pågældende software. Der bliver IKKE indsamlet personlig data som f.eks fødselsår- CPR nummer, Navn og adresse, pengeinstitutter, NEm-ID, kortoplysninger m.m.

Man skal sætte sig ind i hvad der foregår, før man helt hysterisk og uden grund påstår man bliver forfulgt. Som jeg startede med, så er det kun dem der har dårlig samvittighed, og er paraonide, som føler sig forfulgt.

Det med at slå tilladelser fra er ikke problemet, det er googles generelle overvågning, her især gennem google map og google play service.

Yousee har kodet google play service ind i deres app 😢, så hvis man ikke har google play service installeret på telefonen, fordi man ikke vil overvåges, så kan man ikke bruge yousee app'en.

Nogle firmaer har oplyst mig at google har tvunget dem til det, da de ellers ikke måtte lægge deres app på google play store. Hvad undskyldning yousee har ved jeg ikke.

Kan oplyse at heldigvis har E-boks ikke kodet google play service ind i deres app

Kan du fortælle hvilke firmaer der har oplyst dig om det? Det er jo det rene vås. Der er INGEN der har tvunget nogen til noget. Hvis du f.eks har Iphone, så har appen jo ikke noget med Google play at gøre.

Google Play er lavet til Android, og kan findes i Windows, men er ikke egnet til Windows platform. Det du kan gøre, er at forbinde din Android enhed til Windows og installlere software fra Google Play til din Android enhed.
Yousee har IKKE kodet noget som helst ind i deres app. Yousee kan frit benytte Google Play service, lige om alle andre der uploader software til Google Play. Det er en platform som, er tilgængelig for ALLE. Selvfølgelig bruger Yousee  Google Play - ligesom de bruger App Store (Apple) 

Yousee bruger de platforme der når ud til kunderne, ikke andet. Hvis du har bevis på at  Yousee har kodet noget ind i deres software, så kom med beviset. Ellers er det bare det rene vås du skriver.

På forhånd tak

Der er mange rapporter og artikler som bedkriver dette. De kommentarer som kommer her er værer end det man kan finde på Youtube.

Jeg har bl.a. en norsk rapport om google, som ikke kan vedhæftes her, men man kan altid læse følgende artikel:

https://www.dr.dk/nyheder/indland/det-etiske-raad-advarer-mod-gratis-apps-alvorligt-problem-vi-betaler-med-vores?app_mode=true

Jeg har et styresystem hvor firmaet ikke samler oplysninger ind om brugeren, så ja det findes. Så nu er der en som har lært noget nyt.

Vedhæfter et bevis.

Omdømme 7
Badge +7

Hvis ikke det er på, så er der meget lidt der virker, hvilket jo er ganske ubrugeligt, Så hvis man er så paranoid som du er, så hold dig væk fra alt der er Online, og de gælder for så vidt også din netbank og kreditkort.

radiomanden, har læst flere af dine kommentarer her i dette forum og du har intet fornuftigt at sige, er du radikal?

Jeg går ind for overvågning udført af det offentlig system, ligesom i England, en overvågning som gavner.

Når, men vi må heller lukke denne tråd, der er ingen som kan komme med fornuftige indlæg, da jeg kan se ingen kender til sagens sammenhæng. 😢

Måske tager jeg fejl, er der nogen som kan nævne et OS hvor OS-firmaet ikke overvåger deres kunder? 😊

Besvar