Spørgsmål

TV og Cmore på PC?

Jeg har TV pakke og internetpakke, og der står på min side, at jeg kan se TV på telefon, tablet og PC.
Men... jeg kan på ingen måde finde en vejledning til, hvordan jeg kan få det til at spille. Når jeg logger ind på tv.yousee.dk får jeg at vide:
"Dit login giver ikke adgang til at se tv på mobil, tablet og pc. For at få adgang skal du have en tv-pakke fra YouSee."

Jeg har også Cmore som fordel, og ville også gerne se dét på min PC.
Findes der en vejledning? Jeg har søgt efter bedste evne.
VH
Rune, Hadsten

16 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvilken pakke har du?
Omdømme 7
Badge +6
C More ses på App og Web TV. Der bruges det forkerte log in, eller der skal oprettes et.
Hejsa
Tak for svar - blev lidt forsinket af at holde fødselsdag :-)

Det jeg har er en Grundpakke med TV boks samt en Bredbånd 25/5 Mbit internetforbindelse.

Radiomanden: Ked af det, men jeg forstår ikke din besked. Så vidt jeg ved, har jeg kun ét login; skal jeg bruge flere for at få TV på PCskærmen? Og hvor findes denne App eller Web TV?
Omdømme 7
Badge +6
Web TV er jo her på hjemmesiden, klik på ikonet i toppen, App hentes i din App shop. Android/iOS.
Både Web TV og App bruges som på din boks.
Ekstra:
Ifølge FAQ https://kundeservice.yousee.dk/abonnement/yousee-more/faq
"Når du har fået YouSee More, eller selv vælger en ny fordel, modtager du en mail fra os, hvor vi beskriver, hvordan du kommer i gang med at bruge din fordel. Du kan også finde beskrivelsen ved at gå ind på YouSee More på Mit YouSee og klikke ”Læs mere” ved den fordel, du har valgt."

En sådan mail har jeg ikke fået, og "Læs mere" hjælper ikke.
Senere læser jeg, at jeg kan se på https://profil.yousee.dk/mine-logins om jeg har flere logins, men siden er kode 404 - siden kan ikke vises.

Har dobbelttjekket login og har igen prøvet at få TV frem, men stadig "Dit login giver ikke adgang til at se tv på mobil, tablet og pc. For at få adgang skal du have en tv-pakke fra YouSee."

Sukkkkk
Radiomanden: Ups fik ikke dit seneste indlæg med.
Når jeg klikker på "TV & Film" i toppen får jeg bare igen at vide, at "Dit login giver ikke adgang til at se tv på mobil, tablet og pc. For at få adgang skal du have en tv-pakke fra YouSee."
Hvis jeg klikker på "TV" lidt længere nede, bliver jeg bare logget ud
Omdømme 7
Badge +7
Prøv at ringe til YouSee på 7070 4040. De har åbent nu.
Tak, det vil jeg gøre - troede egentlig ikke de ville have åbent i dag.
Omdømme 7
Badge +6
Hvis ikke der logges ind på Film og TV, så er det et andet log in der skal bruges, eller der skal oprettes et.
Omdømme 7
Badge +6
Metteogrune skrev:

Tak, det vil jeg gøre - troede egentlig ikke de ville have åbent i dag.

Teknisk support er åben på søn/helligdage.
Nårh... Support fattede det heller ikke, så nu er det fejlmeldt.

Tak for hjælpen.
Rune
Omdømme 7
Badge +6
Er der prøvet at oprette log in.?
Nej, har ikke prøvet, men jeg har jo et login, bl.a. så jeg kan poste her.
Support sagde heller ikke noget om flere logins eller noget. Han fik mit brugernavn og kode og loggede ind, men kunne heller ikke få det til at spille.
Omdømme 7
Badge +7
Er bredbånd abonnement og TV abonnement i samme navn?
Omdømme 7
Badge +6
Har det samme log in til alt her på YS, bortset fra Mobil som er seperat, da det er Mobil, prøv at oprette et.
@joern: Ja begge er på samme login og ret nyt, da vi fik et frisk abonnement ved flytning for et par måneder siden

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)