TV-guide i Safari | YouSee Community
Spørgsmål

TV-guide i Safari

Omdømme 3
Hej
Kan I lige fjerne den dialogboks I har sat på, så jeg kan komme til at bruge TV-guiden i Safari. Ja, jeg ved godt at Yousee og Apple ikke har det så godt sammen, men jeg skal bare se hvornår der kommer noget jeg vil se.

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Som der står, så kan der ikke bruges den Browser, brug som der står Chrome eller en af de andre nævnte Browsere.
Omdømme 3
Som der står, så kan der ikke bruges den Browser, brug som der står Chrome eller en af de andre nævnte Browsere.
Som jeg skriver skal jeg bare bruge TV-guiden, som jeg hidtil har brugt. Og nej jeg skal ikke have en anden browser, for jeg skal ikke se TV på min iMac.
Omdømme 7
Badge +7
Der er nok ikke anden mulighed en at bruge App'en på Telefon/Tablet, eller på Boks/TV.
Omdømme 3
Der er nok ikke anden mulighed en at bruge App'en på Telefon/Tablet, eller på Boks/TV.
Der er også den mulighed, at Yousee fjerner den dialogboks, som de har sat. TV-guiden virkede i sidste uge på Safari. Der er ingen grund til at den ikke kan klikkes væk som tidligere, andet end chikane.
Omdømme 7
Badge +7
Det må du så forhører dig til You See om hvorfor det er sådan, det kan brugerforummet her ikke gøre noget ved.
Omdømme 3
Det må du så forhører dig til You See om hvorfor det er sådan, det kan brugerforummet her ikke gøre noget ved.
Jeg har været længe nok på dette forum, til at jeg ved, at også Yousee medarbejdere svarer på henvendelser her. Derfor startede jeg med at lægge mit problem op her.
Jeg skulle selvfølgelig havde forudset, at der ville komme svar som på ingen måde løser mit problem, sådan er det jo med det internet. Måske jeg får et svar her eller på facebook i løbet af ugen, som løser mit problem, og så er alt jo godt.

Nu kan jeg så også undre mig over at der uddeles badges, så nogle brugere tror de er professorer. Det er sgu for mærkeligt.
Omdømme 7
Badge +7
Ja, der er medarbejdere fra You See der ind i mellem er med her på forummet, men der kan ikke nødvendigvis forventes et svar fra dem, da det primære med dette forum er bruger til bruger. Der er ikke nogen fra You See her på forummet i Weekender og helligdage
I dit tilfælde er der ikke noget brugere kan gøre, da det kræver indgriben fra You See's side.
Omdømme 3
Ja, der er medarbejdere fra You See der ind i mellem er med her på forummet, men der kan ikke nødvendigvis forventes et svar fra dem, da det primære med dette forum er bruger til bruger. Der er ikke nogen fra You See her på forummet i Weekender og helligdage
I dit tilfælde er der ikke noget brugere kan gøre, da det kræver indgriben fra You See's side.

Da du jo så tydeligt ved, at der ikke er Yousee medarbejdere der kigger med i weekends og helligdage, kunne du have skrevet det eller allerbedst, holdt dig fra at komme med ubrugelige råd, da du jo ikke kan hjælpe med at løse problemet.
Omdømme 7
Badge +7
Det var jo ikke ubrugelige råd, da EPGen jo kan ses og bruges på andre platforme/Browsere.
Omdømme 3
Det var jo ikke ubrugelige råd, da EPGen jo kan ses og bruges på andre platforme/Browsere.
Jeg spørger om Yousee lige kan fjerne deres dialogboks i Safari. Jeg spørger ikke efter andre løsninger. Hvis jeg ville bruge min iPad, iPhone eller en anden browser, så havde jeg nok ikke stillet spørgsmålet. Så fat det dog.
Omdømme 7
Badge +7
Kommer boksen som en pop op burde du kunne blokere dialog boksen.
https://support.apple.com/da-dk/HT203987
Omdømme 3
Kommer boksen som en pop op burde du kunne blokere dialog boksen.
https://support.apple.com/da-dk/HT203987

Det er desværre ikke en pop op.

Besvar