Spørgsmål

Tv & Film app virker kun sjældent

Når vi forsøger at bruge Yousee’s Tv & Film app bliver vi stort set altid skuffet. Ved opstart eller bare få minutters brug kommer der et pop up vindue med teksten “ Der er et problem i øjeblikket. Prøv igen senere” hvilket er ret frustrerende. Det betyder bl.a at vi ikke kan bruge vores Yousee abonnement i vores sommerhus. Det virker besynderligt, når man ser hvor mange kræfter Yousee bruger på at fortælle, at de har de bedste produkter. I sommerhuset streamer vi så i stedet fra DR.s app og TV2 play uden problemer. Vi kan også bruge andre streamingstjenester uden problemer. Det skal nævnes at yousees musikapp fungerer upåklageligt.

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det kan ikke genkendes, virker uden problemer når der er brug for det. Har i en uge været brugt til enkelte ting på Tenerife uden problemer.
Omdømme 7
Badge +3
Det er nok den samme problem som jeg har, Yousee's app virker ikke hvis jeg bruger yousee Wifi, men på data virker den...
Omdømme 7
Badge +7
Der er ingen problemer her med at den ikke virker på Wi-Fi når det er Shield TV der bruges.
Omdømme 7
Badge +7
Hej @Klarup55

Det lyder ikke optimalt, at du oplever problemer med vores app :(

Udfra din fejlbesked, så kan jeg se, at der er tale om appen til iOS.

Er det på Wi-Fi eller mobilnetværk at der er problemer?

Jeg vil gerne prøve at give et par løsningsforslag:

1. Af- og geninstallere appen
  2. Nulstil netværksindstillinger: Gå i Menu -> Indstillinger -> Generelt -> Nulstil -> Nulstil netværksindstillinger OBS: Hvis du er på Wi-Fi, skal du logge på igen med din netværksnøgle.
  3. Genstart enheden
  4. Er du på Wi-Fi så prøv at genstarte routeren og herefter enheden
Hvis problemet fortsætter, så kontakt gerne teknisk support på tlf. 70704040

Besvar