Spørgsmål

Tv film app virker ikke

Når jeg prøver at åbne app'en står den og tænker i lang tid, derefter skriver den, du er offline, vi kunne ikke logge dig ind etc. Tiltrods for at jeg har forbindelse til internet. Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere app'en.

9 Kommentarer

Omdømme 1
Badge
også her.
tv.yousee.dk er også død.
Og senest humaxen er også begyndt at te sig :-I
Omdømme 1
Badge
---
Omdømme 7
Badge +6
Kan heller ikke komme på App. Humax er der ikke problemer med.
Omdømme 1
Badge
Radiomanden skrev:

Kan heller ikke komme på App. Humax er der ikke problemer med.

Så Mad Men på HBONordic men så begyndte humaxen at melde "betalingen kunne ikke gennemføres"??!!
så jeg prøvede at genstarte boksen, og blev som belønning mødt med den gammelkendte "tv boksen kunne ikke logge på" :-I
Omdømme 7
Badge +6
Har testet lidt på den, noget virker andet gør ikke, alt TV ser OK ud, Lejefilm ser OK ud C More og HBO delvist OK.
Omdømme 1
Badge
Radiomanden skrev:

Har testet lidt på den, noget virker andet gør ikke, alt TV ser OK ud, Lejefilm ser OK ud C More og HBO delvist OK.

ok.
men lad for Guds skyld være med at genstarte :-)
Omdømme 7
Badge +6
Det skulle være OK igen.
Når jeg prøver at åbne app'en (iPhone 7+) står den og tænker i lang tid, og der sker ikke mere. Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere app'en men ingen forskel 😡
Nogen forslag fra YouSee ??
Omdømme 4
Badge +6
Mus69 skrev:

Når jeg prøver at åbne app'en (iPhone 7+) står den og tænker i lang tid, og der sker ikke mere. Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere app'en men ingen forskel 😡
Nogen forslag fra YouSee ??

Fortsætter det, så tag gerne fat i vores support. Så kan vi lige få arbejdet lidt med dit login og fejlmelde det, hvis det er nødvendigt.

https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)