Svar

Tv-arkiv i grundpakken?

Har ændret tv-abb. til grundpakken (uden boks), men har ikke adgang til tv-arkiv i appen. Er det korrekt at tv-arkiv ikke er med i grundpakken.

Mic.
icon

Bedste svar af Radiomanden 4 marts 2019, 20:20

Arkiv i grundpakken er kun med når der haves en TV boks.
Se original

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Arkiv i grundpakken er kun med når der haves en TV boks.
Kun i boksen, eller også i appen? Med andre ord ingen tv-arkiv i appen, uanset du har boks eller ej?
Omdømme 7
Badge +7
Arkiv i Grundpakken når der haves en boks, ellers ikke.
Tak, Radiomand, men jeg er ikke helt klar på dit svar. Få en boks, ja, arkivfunktion i boks ja. Men hvad med arkiv på Pc, ipad osv, kommer det med hvis man har boks, eller er arkiv kun i boksen, ved grundpakken. Her i huset er arkiv ikke interessant på TV, men på div. tablet og telefoner.
Omdømme 7
Badge +7
De øvrige platforme vil være synkroniseret med boksen og dens funktioner.
Omdømme 7
Badge +7
Hej ForumBruger2056

Jeg har markeret Radiomandens svar som bedste svar 🙂 Det er nemlig helt rigtigt hvad skriver og det gælder på tværs af platforme = de øvrige platforme vil være synkroniseret med boksen og dens funktioner.

Puha…. man bliver bare mere og mere træt af Yousee…. skal man virkelig have en boks for at se TV arkiv selvom man har grundpakken.  Nu har vi reduceret til grundpakken da Discovery kanalerne ikke er der mere.  Resten af programmerne er bare ligegyldige.  Det er bare op ad bakke hele tiden….. vi se om efter en alternativ til Yousee for det er bare for dårligt.  Vi betaler for grundpakken og vil have TV arkiv for grundpakken.  Det kan da ikke være meningen man er tvunget til at leje en boks for at se TV arkiv.

Omdømme 7
Badge +7

Jo det er en betingelse for at kunne se Arkiv når der kun haves Grundpakken.

Ja det har jeg forstået, men det er da for oldnordisk man skal have en boks installeret for at kunne se TV arkiv.  Det er bare noget Yousee finder på istedet for at istedet hæve prisen lidt og så tilbyde arkiv i grundpakken.  Ingen gider have disse bokse stående.  Kom nu ind i det nye århundrede.

Omdømme 7
Badge +7

Den kan på ingen måde undværes, da de fleste kanaler jo er kommercielle, og det fyld er er i udsendelserne kan undværes.

Besvar