tv arkiv efter 2 okt 2014?

hvad er det for noget ? jeg kan ikksse tv arkiv ? jeg har ikke yousee plus og hvad koster det så ?

synes jeg betaler nok pt.

9 Kommentarer

Hej 

Det ser ud til det vil koste dig + 99 kr. se webside

og her kan du læse hvordan du skifter

http://yousee.dk/hjaelp_og_support/yousee_plus/hjaelp_til_abonnement/hvordan_aendrer_jeg_mit_abonnement.aspx

Du skal være opmærksom på at det kræver et teknikker besøg til 795 kr., 

ps. har du skrevet forkert årstal, eller mener du 2014?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

majah skrev:
Hej 

Det ser ud til det vil koste dig + 99 kr. se webside

og her kan du læse hvordan du skifter

http://yousee.dk/hjaelp_og_support/yousee_plus/hjaelp_til_abonnement/hvordan_aendrer_jeg_mit_abonnement.aspx

Du skal være opmærksom på at det kræver et teknikker besøg til 795 kr., 

ps. har du skrevet forkert årstal, eller mener du 2014?

Hvad kræver teknikker besøg? At få YouSee Plus koster ikke et besøg af en teknikker.

Jo det var 2015, men jeg vil ikke betale for noget andre får gratis!

Omdømme 3

Badge +3
Hvem får det gratis?

joern skrev:
Hvem får det gratis?

Alle med mellem- eller fuldpakken, eller bland selv. De åbnede for det i går.

Omdømme 3

Badge +3

Logan skrev:

joern skrev:
Hvem får det gratis?

Alle med mellem- eller fuldpakken, eller bland selv. De åbnede for det i går.

Gratis og gratis. Man betaler jo en merpris i forhold til Grundpakken. Men OK, vi får ikke en merpris, men mere for pengene.

Nu er vi jo mange, der havde det i forvejen med bredbånd fra YouSee.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
"hvad er det for noget ? jeg kan ikksse tv arkiv ? jeg har ikke yousee plus og hvad koster det så ?

synes jeg betaler nok pt.".

Der et umuligt at svare, når du ikke skriver noget om dit nuværende kundeforhold.  Hvilken  tv-pakke har du?  Har du YouSee Bredbånd? Hvorfor nævner du 2. okt. 2014 eller nu 2015?

Der er andre muligheder for at få TV Arkiv end YouSee Plus.

Hej,

jeg bruger Yousee Play, fordi jeg har en fuldpakke, men hverken Yosee bredbånd eller Yousee Plus.

Jeg kan ikke se hvordan jeg kan bruge TV Arkiv på min Surface tablet og windows 8.1

Jeg kan see TV guide op til 7 dage før, men intet indhold kan afspilles.

Måske har jeg misforstået noget.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

bimbobo skrev:
Hej,

jeg bruger Yousee Play, fordi jeg har en fuldpakke, men hverken Yosee bredbånd eller Yousee Plus.

Jeg kan ikke se hvordan jeg kan bruge TV Arkiv på min Surface tablet og windows 8.1

Jeg kan see TV guide op til 7 dage før, men intet indhold kan afspilles.

Måske har jeg misforstået noget.

Det findes ikke nogen YouSee Play TV & Film-app til håndholdte enheder med Windows-styresystemer som en Surface tablet bruger.

Men en computer med Windows 8.1 kan afspille indholdet i youseeplay.dk/. Du har vel et YouSee Login?

Og du har vel installeret det plugin der hedder Verimatrix Viewright i din browser?  Ellers ka det hentes her:

http://yousee.dk/hjaelp_og_support/yousee_play/yousee_play_med_yousee_plus/vejledning_til_yousee_play_tv_og_film.aspx

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)