Spørgsmål

Tv arkiv

Jeg er meget forvirret over havd det her egentlig betyder.
Erfaring viser mig - lad være med at tro du kan se det du vil efter det er sendt - for det findes sikkert ikke i arkiv alligevel.
Jeg finder det meget misvisende at reklamere for denne "service" når det kun findes i visse tilfælde under disse omstændigheder.
Det virker næsten som bondefangeri. Et stærkt ord men jeg fandt ikke lige noget der kunne sættes i stedet.
Jeg er i hvert fald frustreret - hvem kan gennemskue hvad der gemmes eller ikke?

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der er udsendelser som ikke er arkiv, det ser grundet at der ikke er rettigheder til det, der er som oftest sport og film som ikke findes.
Andet indhold ligger i begrænset tid, fra et par dage til en uge, andet i længere tid, det kommer helt an på hvilke rettigheder der gives til de enkelte udsendelser fra udbyderne. De har jo deres eget Arkiv som de skal tjene penge på.
Hvad skal man så bruge arkiv til når det måske/måske ikke er der?
Jeg synes det virker som vinden blæser.

Gør dog opmærksom på at dette ikke kan ses i arkiv når brugeren sidder og vurderer alternativerne.
Omdømme 7
Badge +6
Det er nemt at se hvad der ikke er i arkiv, er der ikke et Play ikon i udsendelsen, så er den ikke i Arkiv.
Det er jo som skrevet de enkelte udbydere der bestemmer hvad der kan gives lov til at have i arkiv og hvor længe, hvis alt var der og hele tiden, kunne de jo som skrevet ikke tjene på deres eget Arkiv. Det er jo ikke den måde kommercielt TV arbejder på.
Jeg finder stadig dette produkt misvisende og er ikke tilfreds.
At udsendelserne har en "udløbsdato" giver mening men at finde ud af hvad der gemmes.
Den er altså ikke nem.
Skulle jeg ikke være superbruger af TV, tablet, mobil og pc på en gang så tror jeg ikke det var til at gennemskue.
Reelt tror jeg der er et produkt her som leveres men som meget meget få bruger for de finder samme frustration i manglerne som jeg.
Omdømme 7
Badge +6
Som skrevet, alt kan ikke være i arkiv, der er også udsendelser som heller ikke er i arkiv hos udbyderne, da de heller ikke har rettigheder til dem, så kan de jo heller ikke være i You See arkiv.
Stadig utilfreds 😉
Omdømme 7
Badge +6
Det er der ikke noget at gøre ved, du kan jo prøve at skrive til You See om de kan give dig et svar som du kan være tilfreds med, men jeg tvivler.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)