Spørgsmål

Tv arkiv

• ivy
  • Deltager
  • 2 kommentarer
Kan pludselig ikke længere afspille programmer i tv arkiv .har den store tv pakke

7 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvad afspiller du arkiv på?
Mobil
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg prøvede lige på min egen Android mobil. Appen siger "Du kan desværre ikke se indhold, mens du er i udlandet", men jeg sidder hjemme i min sofa i København (forbundet til mit eget bredbånd fra Yousee) :D
Omdømme 4

Badge +3
Jeg var forbundet med VPN til USA. Så beskeden fra Yousee var korrekt. Jeg slår lige VPN fra og prøver.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har lige undersøgt hvordan det er på min Telefon, og det kører som det skal både på Mobildata og Wi-Fi.
Måske kan det hjælpe at afinstallere Appen og hente igen, det er da ingen skade at prøve.
Ellers må der ses nærmere på årsagen.
Omdømme 4

Badge +3
Arkivet virker her, men der er en del afbrydelser (flow stops). Chromecast virker ikke. Den fejl er der vist tit. Det er nu meget lidt, vi streamer fra Yousee med apps på mobil og tablet. Det kan være der er mange, som bruger streaming fra Yousees servere lige nu. Prøv at se på et andet tidspunkt.
Kontaktede yousee og de lavede en fejl meddelelse 3 dage senere var problemet løst

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)