Tv-arkiv | YouSee Community
Spørgsmål

Tv-arkiv

Så er den gal igen, prøver forgæves at se en udsendelse fra arkivet - udsendelsen stopper pludselig og går tilbage til oversigten - har prøvet flere gange - samme resultat. Man kan ikke spole fra arkivet mere - “fortsæt eller start forfra” virker periodisk. Oplever også streaming fra mobil mister forbindelsen konstant . Der er så mange småfejl hele tiden at jeg snart må finde et alternativ.

Yousee forventer jeg ikke reagerer - udover at kan skal genstarte sin homebox hvis man tager sig tid til at kontakte kundeservice (- service).

Hvad sker der yousee....

Mvh

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Hej djubler

Jeg kan se, at du mangler svar her, så jeg vil gerne byde ind.

Det er selvfølgelig irriterende og ikke optimalt, hvad du beskriver her.

Der kan have været sket en fejl i arkiv-optagelsen, men da du ikke har skrevet, hvilken udsendelse det drejer sig, så er det naturligvis bare et gæt.

Hvis du bliver ved, at opleve periodiske problemer med boksen, så kontakt gerne vores tekniske support på tlf. 70704040, så vi kan få fejlsøgt på det.

I forhold til streaming via mobilen, så det naturligvis vigtigt, at der er god mobil- eller WiFi-forbindelsen til enheden. Dernæst, at den er tilpas kraftig hardwaremæssigt til at kunne streame uden problemer.

Besvar