Tv app kan pludselig ikke boote efter opdatering af app til 4.5.5

• Llf
  • Deltager
  • 1 kommentar
Har andre end mig problemer med at app'en ikke vil boote efter yousee's opdatering af app den 24/2-15.
Jeg plejer at bruge min iPad til at se webtv, men uanset hvad jeg gør virker det ikke mere.
Har haft slettet app og reinstalleret den - trods dette står app i AppStore med Opdateres - når jeg trykker på OPDATER ser det også ud som om dette sker .... Det virker bare stadig ikke når jeg prøver at aktivere app'en. Den lille grønne streg booter ca halvvejs, og stopper så der .... Og der står den så bare resten af aftenen.
HELP - anybody?

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Llf skrev:
Har andre end mig problemer med at app'en ikke vil boote efter yousee's opdatering af app den 24/2-15.
Jeg plejer at bruge min iPad til at se webtv, men uanset hvad jeg gør virker det ikke mere.
Har haft slettet app og reinstalleret den - trods dette står app i AppStore med Opdateres - når jeg trykker på OPDATER ser det også ud som om dette sker .... Det virker bare stadig ikke når jeg prøver at aktivere app'en. Den lille grønne streg booter ca halvvejs, og stopper så der .... Og der står den så bare resten af aftenen.
HELP - anybody?

Prøv først at slette den gamle app - herefter installerer du den så igen.

Det har jeg prøvet 3 gange i går - det hjalp desværre heller ikke, men tak for svaret .
De har fjernet vores adgang til den gamle app, det betyder vi nu kan smide vores ipad1 ud, selvom den virkede ganske fint med den gamle app.
Mærkeligt nok får man den så stadig tilbudt når man vil hente en ny efter man har slettet den og geninstallere ?
Syntes det er skod at man bare fjerner adgangen via den gamle app, forstod det hvis det ikke virkede ordentligt, men netop den har været meget stabil på den gamle iPad.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)