TV 2 på YouSee App kan ikke vises

På YouSee App "TV & Film", kan man ikke se TV2, hvis ikke man bruger YouSee Brdbånd.

Vi har TDC Bredbånd, er det ikke slået sammen med YouSee?

Så hvorfor kan man så ikke se TV 2 på YouSee App?

9 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +7
Hvis I var TDC privat kunde burde det virke med jeres bredbånd og Yousee app, hvis I har en Yousee TV pakke. Husk at skal I se TV2 ude (altså ikke på Yousee bredbånd) koste det 5 kr. om måneden for denne mulighed.

Ja, det burde virke men det gør det ikke.

Vi har YouSee bredbånd og TV pakke privat.

I sommerhuset har vi installeret TDC bredbånd, men efter de er slået sammen, burde det jo virke.

Omdømme 6
Badge +7
Når du er i sommerhuset er du ude på trods af TDC/Yousee bredbånd. Du mangler derfor, at købe TV2 ude for 5 kr. om måneden. 

Jeg forstår ikke at man skal betale 5 kr for at se TV2 når jeg har købt et abonnement i dyre domme så jeg må nok overveje om det er yoesee jeg skal have
Omdømme 6
Badge +6
Det er en bestemmelse fra TV2 at det skal tilkøbes hvis der ønskes at se kanalen uden en You See forbindelse.
Det kan da ikke være rigtigt det her?!?!? Udover at betale 2500 i kvartalet, så skal man betale 5 kr. ekstra for at se TV2 på nettet?

HELT sort
Omdømme 6
Badge +6
Hvis det ikke er på en You See forbindelse, så kræver det TV2 ude for at kunne se kanalen.
F.eks hvis det ønskes at se kanalen via 3G på sin Telefon/Tablet.
Jeg vil bare se det på min computer, da jeg er på arbejde. Dette er blot en af mange tegn hvor sygeligt dårligt Yousee behandler deres kunder.. Jesus kristus et skodfirma. GLÆDER mig til ikke at betale en krone i jeres dybe hul
Omdømme 6
Badge +6
Det er som skrevet ikke en beslutning fra You See, det er TV2 der har pålagt den betaling, det har ikke altid været muligt at se kanalen, men TV2 er så gået med til det med den betaling på Kr. 5/måned for at se den ude.
Det er udbyderen der bestemmer hvad formidleren må og ikke må med de kanaler der tilbydes.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)