Svar

To login, til kunder som er både TV og mobil kunde

Hej alle
Jeg ønsker mig rigtig meget muligheden for at mine abonnementer blev lidt mere samlet.
Har tidligere hørt musik på vores tv/bredbånds login, men er nu også 4 x mobil kunde.
Med 4 nye login, altså 5 i alt.
Skal vi f.eks. se TV fra arkiv, skal der logges ud af mobil abonnementet og ind i TV/bredbånd for at se alle kanaler vi betaler for.
Når man så kører sig en tur og vil høre musik uden for matriklen, skal man logge ud igen og ind med mobil abonnement.
Ellers rammer vi problematikken med at der høres musik fra flere enheder på samme login og det duer jo ikke...
Det er pokkers bøvlet i hverdagen, så ønsket herfra er en nemmere måde at styre det på fra Yousees side af.
Altså at man f.eks. tildeler vores 4 mobiler de rettigheder som der betales for af en og samme person, som også betaler for TV/bredbånd... ☺
Ønsker også understøttelser af Bluesound med Yousee musik, hurtigst muligt
icon

Bedste svar af Stefan 28 december 2016, 09:18

Hej Farmand K.

Velkommen til YouSee Forum og tak for dine forslag/ønsker.

Det er ikke lige nemt, når man skal bruge flere logins, og derfor er det også noget, vi ser på, men hvad der kommer til at ske på det punkt, kan jeg dog ikke sige.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej Farmand K.

Velkommen til YouSee Forum og tak for dine forslag/ønsker.

Det er ikke lige nemt, når man skal bruge flere logins, og derfor er det også noget, vi ser på, men hvad der kommer til at ske på det punkt, kan jeg dog ikke sige.
Hej, hvad er der sket med færre login? I øjeblikket kan min kone ikke se sit forbrug fordi hun har 3!! brugernavne og jeres ontakt oplysninger ikke umiddelbare tilgængelige.
Mvh Anders
Omdømme 7
Badge +6
Det vides ikke her på brugernes forum hvornår/om der sker noget angående det.
Så stadig seperate log in for TV/Bredbånd og Mobil.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)