Spørgsmål

Tilgængelig offline - ingen lyd

Hej Yousee

Når jeg downloader film for senere at kunne se dem offline på rejser, mangler lyden.
Jeg har opdateret iOS, og yousee appen, men ligemeget hjalp det.

Filmene starter fint - med lyd, når jeg ser dem online, men den downloadede version starter også i billede, men uden lyd
Har nu prøvet med fem forskellige film, og der sker det samme hver gang.

Nogen forslag?

Mvh. Jens

11 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej Jens

Kunne se, du manglede et svar, så det laver vi lige om på.

Hvilken iOS-enhed er det på?
Og kan du evt. forsøge at slette app'en, genstarte enheden og hente den på ny? Forhåbentligt gør det en forskel.

Hvis ikke, er jeg i tvivl om, det er noget, du kan finde yderligere hjælp til her på forummet, men vores support sidder klar til at hjælpe, og hvordan de fanges, kan du se her: https://kundeservice.yousee.dk/ContactUs

Stefan, YouSee Forum Team
Jeg oplever præcis samme problem
Jeg kan tilføje at det fortsat ikke er løst og når man ringer til support er der ikke nogen hjælp at hente. Jeg har forsøgt på flere forskellige IOS enheder, flere forskellige film. Jeg har prøvet at slette og installere APPen igen men uden held.
Som skrevet tidligere virker lyden fint når man afspiller online men skifter man til offlineindhold virker det ikke.
Omdømme 3
Badge +2
Hej alle

Det er en fejl vi har lige nu. Vi forventer at det er løst i slutningen af denne måned.

Vi beklager fejlen.

Özcan, yousee forum team
Jeg har samme problem. I slutningen af denne måned er det dårligste svar jeg nogensinde har fået.

Ved i overhovedet hvor fejlen ligger?

Jeg har brugt det meste af en dag på at downloade film jeg kan se når jeg flyver til Bangkok på mandag.
Jeg har samme problem på min iPad Air - er der nogen løsning?
Omdømme 4
Badge +6
Hej Jakob1980

Vi arbejder fortsat på det og forhåbentligt er det på plads inden længe.

Hej er der nogen fremgang og hvad er status på dette? Lyden virker stadig ikke...
Omdømme 4
Badge +6
Hej Jakob

Vi gør, hvad vi kan. Det er desværre et drilsk problem.

Tak for svar Stefan men vi har allerede ventet meget længe på en løsning, så hvor lang tid går der endnu?

Det er jo desværre en ret nyttesløs funktion at kunne downloade programmmer til offline viewing uden at der er lyd på...
Stadig ingen update på dette....?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P