TDC/YOUSEE -Play/Musik

Jeg er Blevet meget utilfreds med Yousee musik (havde TDC Musik før og derfor blevet tvunget til at skifte til Yousee)

Jeg betaler lige nu for musikken og vil høre om det er muligt at afmelde, og derfor gøre min telefonpakke billigere? (Jeg har ikke lyst til at betale for noget som ikke virker, eller er blevet lavet "dårligere" hvor idéen var at gøre det bedre.)

P.S
Yousee appen er meget ustabil, Hakker og ikke pålidlig..

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det kan der nok ikke gøres noget ved, musik er en bonus/fordel til abonementet, som man kan bruge eller ikke.

De skriver:

"Hvis kunden har adgang til YouSee Musik, kan kunden i visse tilfælde fravælge YouSee Musik og dermed opnå en reduktion i abonnementsafgiften. Oplysning om muligheden for fravalg af YouSee Musik kan fås ved henvendelse til YouSee."

Hvis det fås gennem yousee bredbånd (coax), så kan man spare 7 kr.

Jeg kommer også fra TDC siden, men jeg oplever egentlig at Yousee Play appen er mere stabil end TDC Play er/var. Til gengæld mangler muligheden for at vælge musik baseret på album kunstner, hvilket selvfølgelig handler om compilations. Det er en ubegribelig mangel, som de fleste musikafspillere fik indarbejdet år tilbage, og derfor burde Yousee Play selvfølgelig også have den funktion.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)