TDC/Yousee - arkiv og live tv - det er bare ik' godtnok!!!

Plejer ikke at brokke mig, men er ved at have fået nok......

1) Ved brug af "spol tilbage", efter et stykke tid (f.eks 20 minutter inde i filmen) : buffering 21% ..... Tjaa Bum Bum 5 minutter senere stadig 21% - nå, jeg opgiver og trykker tilbage for at starte forfra igen - " kan ikke spole i program!". OK, dropper filmen for jeg gider godt nok ikke se de samme 20 minutter igen for så at opleve "buffering". Med andre ord: funktionen er ubrugelig!

2) TV Arkiv: Totalt ustruktureret og næsten umuligt at finde rundt i. Hvorfor kan man ikke vælge kanal/dag og få en liste af programmer sorteret fra kl 0.00 til 23.59 ? Jeg er bedøvende ligeglad med alle jeres tilfældige forslag til programmer - jeg vil se det JEG vil se!

3) TV Arkiv: Jeg nød at se de tre første afsnit af DR2 "Jordens søjler" og ville selvfølgelig se afsnit 4 (sidste afsnit) søndag d.27/3 på live TV. Desværre nåede jeg ikke starten og brugte derfor "spol tilbage" .... - ja, se min bullet 1). Grrrrr!!!!###### som sædvanligt!

Nå, men så må jeg jo se den i arkivet dagen efter! F*CK optagelsen i TV arkivet starter med slut-rulleteksterne og så begynder dr2 dagen: 

--  Er TDC/yousee komplet uvidende om, at der er sommertid eller hvad?

Når man ikke kan regne med at skidtet virker, gider man ikke at bruge det ! - og så gider man heller ikke at betale for det ! - og så vælger man ikke yousee en anden gang (ja, jeg bor i et område med fiber fra et elselskab, så der er faktisk konkurrence).

Temmelig træt af, at mangle sidste afsnit i en serie på fire. Temmelig træt af huller i streaming. Temmelig træt af dårlig struktureret oversigt i app.

Forbindelse: 40/20 Mbit

TV og Film App på Android tablet.

Æv yousee

/Klaus

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det kommer vel ikke som en overraskelse at udover DR kanalerne, så er det ikke muligt at spole i arkiv materialet, bruger aldrig arkiv af den årsag. Til DR kanaler arkiv bruges deres egen App.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Normalt ved man vel godt, hvad man vil se i arkiv. Det er da rimeligt let, at gå ind i "Kanaaler i Arkiv". Her finder jeg f. eks. TV2. Så står alle programmer i alfabetisk orden. Let at finde den ønskede udsendelse.

Hvis man skulle se alt, hvad der er i arkiv fra en dag i tidsrummet mellem kl. 23.00 - 0.00, så må det jo skyldes, at man ikkeved, hvad man vil se.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Radiomanden skrev:
Det kommer vel ikke som en overraskelse at udover DR kanalerne, så er det ikke muligt at spole i arkiv materialet, bruger aldrig arkiv af den årsag. Til DR kanaler arkiv bruges deres egen App.

Jeg er helt enig med det trælse i, at man ikke kan spole forbi reklamerne, men det har jo noget med rettigheder at gøre. Hvis der er en udsendelse, jeg ikke har fået optaget (så kan jeg spole forbi reklamaern), så bider jeg i det sure æble og ser udsendelsen. Reklamer eller ej.

Nu har jeg jo også nogle bokse fra YouSee. Her kan jeg gå ind i arkiv og se på de forskellige kanalers programmer i et bestemt tidsrum.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)