Tak for ny player uden Verimatrix - men problem med lydsynkronisering

• Deltager
  • 3 kommentarer
Allerførst en KÆMPE TAK for at I har fjernet det skodware til Verimatrix og endelig lavet en ordentlig HTML5 player.

Det virker på både PC (både Chrome og Edge) og på Mac (Chrome), og jeg har med stor glæde afinstalleret Verimatrix. Dog ikke Linux (Chrome), jeg går ud fra det er fordi I stadig bruger DRM, hvilket jeg har lidt svært ved at se logikken i, når I sender de samme kanaler ukrypteret via DVB-C.

Jeg går ud fra i selv kan se, hvor ringe den gamle løsning var, i forhold til hvor hurtigt en stream nu starter og hvor stabilt det kører nu sammenlignet med før.

Når det så er sagt, er mit problem at lyden konsekvent er lidt foran billedet, det gælder alle kanaler og arkiv TV jeg har forsøgt med - med det gamle plugin var det lidt mere tilfældigt, om lyden var synkroniseret eller ej, men nu er det konsekvent. Det er meget irriterende, når mundbevægelserne er lidt bagefter lyden (lidt forskydning den anden vej er ikke så slemt), så det ville være rigtig rart, hvis I kunne rette op på det problem.

Problemet er konsekvent over alle kanaler og på alle platforme (Windows, Mac, Chrome, Edge), så jeg går ud fra at det burde være relativt nemt at fixe. Det er kun en 50-100 millisekunder eller deromkring, men nok til at være meget tydeligt og irriterende.

2 Kommentarer

Og det bliver værre jo længere kanalen får lov til at køre. Det er lige meget hvilken kanal.

Ja det kan jeg se nu, efter TV2 News havde stået et par timer på den bærbare var det ca. et sekund.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)