Synkronisering Fra konto til konto ? Musik | YouSee Community
Svar

Synkronisering Fra konto til konto ? Musik

Hallo Yousee med mere

Jeg har haft - Bredbånd -Tv - mobil hos jer i Mange år

Nu har min andelsforening Desværre alt andet

Der ved er jeg nu, kun mobil kunder 😞

Derved kommer mit problem
Med din nye log ind mister jeg alle mine nummer , jeg har ikke mulighed for at synkronisere min musik og playliste Over til mit mob nr konto 😞

det kunne være ret fed at man kunne synkronisere fra konto til konto

Er det muligt ?
icon

Bedste svar af Anna 19 september 2018, 15:47

Hej

Jeg hopper lige ind en gang, da jeg kan se, at du endnu ikke har fundet en løsning. :)

Det er desværre ikke muligt at synkronisere musik fra din gamle bruger til din nye, nej.
Hvis du kan huske navnet på dine gamle playlister, vil du kunne søge dem frem, og hvis du stadig kan logge ind med din gamle bruger, kan du evt. gemme links og finde playlisterne dén vej igennem. En direkte synkronisering er dog ikke mulig.

Anna
Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvis det er med samme Log In på de enheder du har musik på, så ligger der det samme på enhederne.
Så er det på din Mobil, så bruges det samme Log In på Tablet. Der er kun et log In på et abonement.
Tak det er jeg med på 🙂
Hvordan skal jeg forklare Øhh

Mit abonnement er blevet lavet om Til kun Mobil og der ved , skulle jeg skift log ind
Og nyt kundenummer

Gik fra 3 fordel Til 1 ( musik )

er det muligt at synkronisere musik fra sin gamle konto til ny ?
Omdømme 3
Badge +1
Hej

Jeg hopper lige ind en gang, da jeg kan se, at du endnu ikke har fundet en løsning. :)

Det er desværre ikke muligt at synkronisere musik fra din gamle bruger til din nye, nej.
Hvis du kan huske navnet på dine gamle playlister, vil du kunne søge dem frem, og hvis du stadig kan logge ind med din gamle bruger, kan du evt. gemme links og finde playlisterne dén vej igennem. En direkte synkronisering er dog ikke mulig.

Anna

Besvar