Svar

Symboler i musik kø

• Deltager
  • 2 kommentarer
Nogen der ved hvor man kan finde ud af hvad de små symboler betyder i køen på musik?
Jeg er godt klar over hvad slet kø og bland musik betyder, men hvad betyder de tre muligheder man har i den lille firkant til venstre for bland musik.
Gunnar
icon

Bedste svar af Stefan 31 juli 2017, 14:28

g_th skrev:

Hej Radiomanden
Hvad CC er til ved jeg ikke, og de to andre kender jeg jo godt som jeg også har skrevet.
Det er den første firkant jeg ønsker forklaring på.

Hej g_th

Det er simpelthen repeat-knappen. Afhængigt af om der står 1 eller ej, gentager den afspilningen af enten playlisten eller det nummer, du lytter til lige nu. :)

Stefan, YouSee Forum Team

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 1
Badge
Hej g_th

Jeg kan se, at du endnu ikke har fået svar, så jeg byder lige ind :)

Jeg må desværre indrømme, at jeg ikke er sikker på hvilket symbol eller funktion i appen du tænker på. Kan du eventuelt tage et screenshot af det på din telefon, og smide det op her i tråden?

Så kan vi prøve, at se nærmere på det.

Katrine, YouSee Forum Team
Hej Katrine
Det er de tre små symboler i højre hjørne "afspiller nu"
Mvh Gunnar
Omdømme 7
Badge +6
Det ene må være til CC, det bruger jeg ikke, kører med kabel, det andet er bland, og det sidste er en menu til tilføj/fjern fra Playliste og andet.
Hej Radiomanden
Hvad CC er til ved jeg ikke, og de to andre kender jeg jo godt som jeg også har skrevet.
Omdømme 7
Badge +6
Jeg vil som skrevet tro at det er til Chrome Cast. Den bliver grøn når der trykkes på den og der står 1 i den, men om det er til CC ved jeg ikke. App'en understøtter dog CC Audio.
Omdømme 4
Badge +6
g_th skrev:

Hej Radiomanden

Hej g_th

Det er simpelthen repeat-knappen. Afhængigt af om der står 1 eller ej, gentager den afspilningen af enten playlisten eller det nummer, du lytter til lige nu. :)

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P