Spørgsmål

Surt opstød - Ny Yousee App & C-more "lite"

Havde lige glædet mig til den nye app, men så finder man ud af at dette kræver TV-Boks abb.
Fint alt sammen, men hvorfor er det kun Yousee TV Boks brugere der skal ha glæde af dette, der er jo også nogen der betaler for bredbånd hvor man har C-More "lite", men her skal man stadig så bruge en ekstra dims.

Og så da man gik over til Yousee MORE - der var ikke kvalitet nok fra medarbejder i Yousee butik - som han sagde....
Du har idag C-More via bredbånd - det er jo en "lite" version, så når du får MORE så får du det fulde bibliotek - ja right :@

SÅ TIL YOUSEE
Nu da man ikke kan se C-More i den "nye" app, hvad så med at pille det helt ud og lave en aftale i stedet med C-More, så man kan bruge den officielle app fra dem.

- Ivan

2 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej Grawsom

Går ud fra, at det er tv-app'en, du tænker på her. Du kan læse lidt mere om det her: https://forum.yousee.dk/nyheder-18/app-til-android-tv-100522/index2.html#post118576

Du kan fortsat bruge app'en på andre platforme.

Stefan, YouSee Forum Team
Ja ok, når det er sådan et svar man får, så forstår jeg godt det går som det går..

Jeg tror nok det hele gik på at det "kun" er de Yousee kunder der betaler for TV som får gavn af app'en. Tidligere var der en Yousee & Film på LG & Samsung TV, så derfor stor skuffelse at det "kun" er TV kunder og ikke bredbåndskunder der kan bruge app'en.

Og jo kender til alt muligt andet, har nok prøvet mere end en gennemsnitsbruger..

Men jeg må jo bare fortsætte som før der kom en "ny" app.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)