support af chromecast

Jeg tror at der er mange der her et ønske om at yousee's app vil kunne bruge chromecast.

22 Kommentarer

Deres iOS-app får Airplay-understøttelse i løbet af ugen, så mon ikke, at Chromecast-support også er på trapperne?

Når de endelig giver adgang til Airplay, så kunne det være et tegn på, at rettighederne er ved at være på plads, og da rettighederne er tildelt tjenesten, så skulle Chromecast-support også være på vej.

Jeg har lige installeret chromecast og kan fint se et youtube indslag. Det er et chromecast symbol.
Når jeg forsøger med Yousee Play mangler jeg chromecast symbolet.
Er der nogen der kan hjælpe
Mvh jan mølgaard
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Bruger du Android-udstyr?

YouSee Play TV & Film app'en  til Android-udstyr ventes snart at understøtte Google ChromeCast. Ifølge YouSee's kundemagasin Indblik, marts 2015, skal dette ske i april måned. Holder det, må det ske meget snart.

Tak for svar, jeg bruger Iphone/Ipad

mvh

Jan

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
YouSee havde lovet understøttelse af Chromecast i "YouSee Play TV & Film"-app'en i løbet af april. Men det er ikke sket, og YouSee er tavs.

Hej

Hvornår mon den understøttelse af Chromecast i Yousee Play Tv kommer? Er der mon nogen fra Yousee der kan svare på det?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Alle 

Vi er ikke tilfredse med stabiliteten endnu, men vi knokler for at få det klar til jer! :D

/Kasper 

Hej Kasper

Tak for dit hurtige svar.

Det er alt sammen meget godt at I knokler på det, men os der sidder og venter kan jo ikke rigtig bruge det til noget.

Et bedre svar ville være en tidshorisont. Er det 1 uge, 1 måned eller 3 måneder vi snakker om?

Venlig hilsen

Jan Hansen

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

naurhansen skrev:

Hej Kasper

Tak for dit hurtige svar.

Det er alt sammen meget godt at I knokler på det, men os der sidder og venter kan jo ikke rigtig bruge det til noget.

Et bedre svar ville være en tidshorisont. Er det 1 uge, 1 måned eller 3 måneder vi snakker om?

Venlig hilsen

Jan Hansen

Hej Jan 

Jeg ville ønske jeg kunne melde noget mere konkret  ud, men det kan jeg desværre ikke, udover det jeg allerede har skrevet. 

God eftermiddag :D

/Kasper 

Hej Kasper

Det er så ok.

Må vente med den tålmodighed jeg ikke har ;)

Kan du sige mig, om der arbejdes på en youseeplay app til windows mobiler ?

Hilsen Jan

Nu ved jeg godt det her kommer til at lyde som ren brok, det er det måske også. Men jeg kan simpelhen ikke forstå hvordan det kan tage så lang tid.

Sidder som castdr.tbertelsen.dk og cas.ter.dk var så hurtige ude med Chromecast support fra DR links. Det samme med Netflix youtube osv. har kunne implantere dette ret så hurtigt.

Der findes da også nogen open source konkurrenter som har fået lavet denne funktion ret hurtigt.

Det er efterhånden ved at være noget tid siden der blev sagt det var ved at være klart.

Jeg vil give dig fuldstændig ret Terbium22. Man har efterhånden på fornemmelsen, at den slet ikke kommer!

Det er simpelthen for dårligt. Det samme gælder en manglende yousee app for windows mobiler. KOM NU!!

Sker der snart noget ?

Kobber76 skrev:
Sker der snart noget ?

Folk spørger dagligt. Deres standardsvar er: "Det er ved at blive testet i øjeblikket og bliver ikke lanceret før vi er tilfredse med kvaliteten af stabiliteten."

:-)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Glæder mig til Yousee play virker m. Chromecast. Så kunne jeg nok logges til at købe en Chromecast dongle, for at få Yousee Play arkiv funktionen på min Samsung Tv. 

Men skal lige spørge, om det er korrekt antaget, at m. mellem tv pakken, samt en 100/30 forbindelse, at man så har adgang til arkiv funktionen?

Omdømme 3

Badge
Ja.

Alle kunder med en tv-pakke over Grundpakken har adgang til indholdet i YouSee Play TV & Film (Live-tv, Start Forfra, TV Arkiv, Film og serier).

Grundpakkekunder har adgang, hvis de har et YouSee Plus/On demand-abonnement.

Bredbåndskunder med abonnement oprettet eller ændret efter 5. okt. 2014 har også YouSee Play Tv & Film.

Særlige regler for bredbåndskunder før 6. okt. 2014.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Tak for svaret :)

Jeg har fuldpakken og er bredbåndskunde før 6. okt. Film og serier har jeg ikke; kun start forfra/arkiv, som de indførte for noget tid siden.

Hvad har man egentlig adgang til i film og serier, uden at betale ekstra?

Omdømme 3

Badge

Logan skrev:
Jeg har fuldpakken og er bredbåndskunde før 6. okt. Film og serier har jeg ikke; kun start forfra/arkiv, som de indførte for noget tid siden.

Hvad har man egentlig adgang til i film og serier, uden at betale ekstra?

Du bør også have adgang til Live-tv (streaming af aktuelle tv-udsendelser til computer og håndholdte enheder i Danmark).

Det er muligt at jeg er ved at løbe sur i de mange kombinationer af tilbud til forskellige kundergrupper hos YouSee, men jeg går ud fra at man også har mulighed for at leje film og evt. tegne et film-abonnement (også selv om man ikke har YouSee Boks).

Eventuelle gratis film er det sikkert meget beskedent med uden YouSee Plus-abonnement eller YouBio-abonnement.

Yousee er snart den sidste der mangler at komme på chromecast,

viaplay, netf.tv2.hbo.DR.canal digital osv.

yousee kom nu, jeg bor i et boligområde hvor vi er 100 lejligheder som er på yousee jeg kæmper

for vi ikke skal have noget andet som vores formand vil have, som jeg siger til ham det bliver skide smart når yousee kommer på chromecast,,,, men hvornår og kommer det i år eller er det en 2020 plan?

1sthotrod skrev:
Jeg tror at der er mange der her et ønske om at yousee's app vil kunne bruge chromecast.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
I tråden Chromecast til YouSee Play er landet!  er der lidt mere information om YouSee Play + Chromecast som er lanceret i dag.

det kører fint her..med chromecast.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P