Spørgsmål

Streaming fra Yousee tv og film app til Apple TV virker ikke

Se titlen. Og ja jeg har nulstillet mit Apple Tv. Det virker stadig ikke. Og jeg har fulgt de instrukser som Yousee kundeservice oplyser om. Det virker stadig ikke. Nogle der har samme problem?

11 Kommentarer

Ifølge mit Apple TV er jeg i udlandet selvom jeg sidder i et sommerhus i Vestjylland. Mærkeligt.
Omdømme 2
Samme problem her. Har ikke virket overhovedet til streaming af film vis AirPlay, så den fine kompensation Yousees kunder har fået, er værdiløs for Apple TV kunder.
C More kan man ikke logge ind på, da Yousee ikke er på listen, og Yousee har ikke gidet lave en decideret app til Apple TV.

Fanme en lorte kompensation!!
Omdømme 7
Badge +6
Filmpakken og C More via You See kan kun ses på You See TV boks, Web TV og Android/iOS App.
Omdømme 2
Har fået 2 film til at virke med AirPlay gennem Apple TV, men det er en undtagelse, da de 10-15 jeg ellers har prøvet ikke virker den vej.
Hvorfor skal vi uden boks straffes ved at skulle se det på en mobil tlf. fremfor et TV?
Kombinationen af iOS dims, Apple tv og Yousee TV & Film appen er virkelig dilettantisk.
Det virker yderst sjældent; så sjældent at familien har opgivet at bruge AirPlay fra appen til Apple tv.
Jeg har både Apple tv 3 og 4, det fungerer konsekvent dårligt på begge.
Som regel står den bare med sort skærm og det der snurrende hjul på skærmen som om den loader. Nogle gange, hvis den står længe nok, kommer der lyd men intet billede.

Men jeg er nysgerrig på, hvad det var Kundeservice havde at sige om sagen?
Det helt samme problem har vi herhjemme. Kan det være rigtigt at der ikke findes en løsning?

YouSee kundeservice, kan I hjælpe?

Mvh.
Er der nogen der kan få AirPlay til at virke med Yousef play app? Det virkede for mig for et års tid siden, men kan bare ikke få det til at med den nyeste yousee app. Rigtig rigtig trist at det skal være så ustabilt.
Ahh ok det virkede for mig det her
https://kundeservice.yousee.dk/underholdning/funktioner-og-brug/brug-chromecast-eller-airplay/airplay-ios10

Var det finten med at vælge AirPlay fra kontrolpanelets side 2 på iOS, der virkede hos dig?
Det samme her,-super irriterende!
Som regel står den bare med sort skærm og det der snurrende hjul på skærmen som om den loader. Nogle gange, hvis den står længe nok, kommer der lyd men intet billede.
Omdømme 5
Badge +7
Hej Fubbi47

Jeg har skrevet følgende om Airplay afspilning her også - se gerne med :)

Streaming af Yousee til Apple TV virker ikke

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P