Spørgsmål

Streaming fra iPad til Apple TV virker ikke

Hvordan kan det være at det stort set kun virker 10% af de gange jeg forsøger at connecte?

Jeres produkt er jo dybt elendigt. I har kendt disse problemer i rigtigt lang tid men gør intet for at løse det.

Endnu engang siddet jeg med en udsendelse jeg vil smide over på tv'et, og bruger den første halve time på det inden jeg må give op, og udsendelsen nu stort set er ødelagt for mig, da jeg ikke kan se den, mens apple tv igen og igen står og buffer op.

Hvilken kompensation giver i kunderne for dette? Det har jo stået på al den tid jeg har haft app'en.

Og jo, jeg bruger ikonet til at (forsøge at) streame, og er på 2.4 netværk på begge dele, og har genstart og hvad pokker I kommer med af forslag som ikke hjælper. Pudsigt nok kan jeg sagtens streame fra Youtube og lignende, hver gang, og uden problemer.

2 Kommentarer

Omdømme 2
Badge +2
Hej

Jeg kan se, at du ikke har fået et svar endnu, det må vi lave om på.

Jeg skal lige høre hvad sker der, når du forsøger at bruge app'en med Airplay?

Det vi oftest oplever er, at afspilning ikke bliver startet helt på den måde, som den skal. Det er vigtigt, at du først starter afspilning på din mobile enhed og først derefter bruger det Airplay ikon, vi har lagt ind i app'en.

Özcan, YouSee Forum Team
Jeg starter afspilningen, hvorefter jeg netop bruger ikonet i app'en, som I skriver at man skal. Så står der bare en cirkel på tv'et og snurrer rundt, uden at billedet som oftest kommer derover.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)