Streaming fra den nye boks

• Deltager
  • 0 kommentarer
hej hvordan får jeg jeres tv og film samt musik til at virke på min cromebook..+ hvornår kommer der en app til den som jeg kan bruge fra jer af...? mvh jens

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Chromebook er jo lagt i graven, de vil ikke blive fremstillet mere har jeg da læst, så mon der er nogen der udvikler til dem længere.? Der er Apps til Film og TV, samt Musik, det er til Android og iOS.

Film og TV kan også tilgås på hjemmesiden, ved dog ikke om det virker på en Chromebook.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints nuber2 har modtaget fra andre medlemmer.

Radiomanden skrev:
 Chromebook er jo lagt i graven, de vil ikke blive fremstillet mere har jeg da læst, så mon der er nogen der udvikler til dem længere.? Der er Apps til Film og TV, samt Musik, det er til Android og iOS.

Film og TV kan også tilgås på hjemmesiden, ved dog ikke om det virker på en Chromebook.

Chromebook lever i bedste velgående, i USA har de lige overhalet mac i antal solgte enheder.
Jeg ved heller ikke om det kan lade sig gøre at tilgå hjemmesiden via chromebook, men tvivler. På andre af linux-familien er det i hvert fald umuligt.

På sigt kan man jo håbe at yousee opper sig rent teknologisk (imap mail, ren html5 streaming oma, samt naturligvis en fungerende hjemmeside). Men jeg forventer mig ikke det store indenfor de nærmeste år, sporene skræmmer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)