Streaming af Yousee til Apple TV virker ikke | YouSee Community
Spørgsmål

Streaming af Yousee til Apple TV virker ikke

Omdømme 2
Har ikke virket overhovedet til streaming af film vis AirPlay, så den fine kompensation Yousees kunder har fået, er værdiløs for Apple TV kunder.
C More kan man ikke logge ind på, da Yousee ikke er på listen, og Yousee har ikke gidet lave en decideret app til Apple TV.

Har faktisk i andet henseende købt et andet Apple TV, men lige lidt hjælper det.

Det er en ommer, Yousee!! Ikke meget værdi den kompensation har givet. Øv øv øv

70 Kommentarer

Omdømme 1
Hej YouSee.
Skulle problemet med streaming til AppleTv og Chromecast være løst? For jeg kan ikke få det til at virke overhovedet.
Har både AppleTv og Chromecast og ingen af dem virker og har ikke gjort det i lang tid.
Har prøvet alt hvad der er skrevet her på siden uden held.
Er ved at være rigtig godt træt af den ustabile YouSee app.
Alle andre Apps virker fint incl TV2play , DR tv, Netflix , Cmore , m.m
Bliver det snart fikset, for det må være jeres app.
Omdømme 2
Og for lige at tilføje, så virker streaming af kanaler i arkiv heller ikke. Der må være noget galt med app'en sådan generelt.
Samme problem her, det har aldrig virket stabilt, ligegyldigt hvilken iOS enhed der prøves fra.
Jeg har i tidens løb prøvet til Apple Tv 2, 3 og 4, intet virker.
Som andre skriver, så virker Youtube, DR osv. fint med AirPlay.

Få det nu fikset YouSee!
Omdømme 3

Vi kan ikke endnu sige hvornår app til AppleTV4 kommer men der arbejdes på sagen.

Hvor mange måneder har i serveret det hold kæft bolche efterhånden? Selvfølgelig kan i komme med en dato hvis det ellers var et projekt i gad prioritere og sætte noget skub i.. Ikke godt nok Yousee
Omdømme 1
Jeg oplever nøjagtig samme problem som de andre.

AirPlay delen til Apple TV virker stort set aldrig. Jeg kan godt streame det på selve iPaden, men altså ikke Airplaye det videre til mit Apple TV.
ALLE andre apps virker glimrende med AirPlay, ingen problemer der. Jeg har tidligere gjort jer opmærksom på det på jeres Facebook side, men lige lidt hjælper det.

I må nok desværre kigge indad og konstatere at jeres udviklere ikke har de fornødne kompetencer til at løse problematikken. Jeg foreslår at i eksempelvis headhunter en udvikler eller to fra DR, da deres app fungerer glimrende.

Vil i hjælpe med at løse vores problemer eller vil i blot linke til en side, der forklarer mig hvad jeg selv kan gøre for at optimere min forbindelse? Tro mig, den er optimeret til fulde, det er jeres app der ikke fungerer.
Det er PRÆCIS det samme her. For mig skete det i forgårs/aften.

Jeg har dog længe, hvis ikke altid!, døjet med at:

Airplay virker et stykke tid, men melder fejl ganske sporadisk. lign; "der opstod en uventet fejl".

Yousee app'en fungere vildt sporadisk i mange henseende. Uventede fejl er dagligkost, samt airplay der ikke virker ordentligt eller overhovedet.

Yousee er en af de dyrere udbydere, men alligevel formår man ikke at lave en ordetlig app/få ordentlig understøttelse. Man bliver ved med at sige at der ikke kan findes nogle fejl og spiser kunderne af med nulstilling af atv o.lign. Altså!, det trods alle andre apps til atv virker... Ok fair! Men kunne det tænkes at man tog streaming lidt mere seriøst fremadrettet.. det er vejen vi går.

Foruden det, hvorfor ingen support på streaming yousee? Fordi i ved at det ikke virker.. !? Måske en historie om hvor mange penge i mister med for meget fokus på streaming, over ordinært tv?

Hmm... nu prøver jeg nulstilling af atv. Fordi jeg er dum...
Har fuldstændig samme problem. Konen ville se gårdsdagens afsnit af Badehotellet. Afsnittet starter fint i appen på både Ipad og Iphone - men så snart man ønsker at streame signalet over på ATV4 står den bare og "buffer" og siger til sidst "Der er opstået en fejl - prøv igen" Efter 10. forsøg opgave vi!

Få det nu fixet Yousee!!!!
Omdømme 2
Jeg bruger heller ikke AirPlay fra "Swipe op" menuen, men bruger netop det lille ikon du har haft held med. Fungerer bare ikke for mere mere uanset hvilket Apple TV og Device jeg prøver med 😞
Efter at have fået ny router (SagemCom) fra Yousee har jeg haft store problemer med at kommunikere med andre enheder på mit netværk. Mine Chromecasts og mit anlæg med AirPlay forsvinder pludselig og bliver først synlige efter genstart af enten Chromecast eller router, men kører herefter meget ustabilt.

Mulig løsning:
Jeg forsøgte så at allokere faste IP'er til alle mine enheder i selve routeren og det har tilsyneladende løst problemet. Måske AirPlay ville køre bedre hvis jeres ATV får en fast IP? Det er da værd at forsøge 🙂
Virker heller ikke her ??
Hverken på Apple TV 3 eller 4. Så den eneste grund til jeg valgte Yousee bredbånd er gjort helt til grin.
Så træt af Yousee og deres fejlfyldte produkter
Jeg er også ved at få nok. Når alle andre apps virker, så peger pilen kun en vej....

Det vil bare være så meget lettere hvis YouSee tog sig sammen og fik frigivet en app til Apple TV 4 - så kunne vi allesammen komme videre.

Nikolaj
Jeg har samme problem som alle jer - for nogle måneder siden kunne jeg godt se tv via Airplay, men det vil på ingen måde virke længere. Jeg er sindssygt træt af det, da jeg ikke har antenne i mit soveværelse, og netop købte Apple tv, så jeg kunne se fjernsyn den vej. Få det nu ordnet Yousee, det kan ikke passe der altid skal være problemer med jer, når alle andre apps fungerer fint!
Samme problem her. Vi oplever fejlen altid og er MEGET træt af det. Så i mine øjne kan det KUN være YouSee App'en den er gal med. Alt andet kan fint streame via Apple TV og fx vores iPad. Meget frustrerende. Også at Yousee ikke kan komme med en løsning og fortælle hvornår der forventes en løsning....?
Jeg synes det er rigtig træls at det ikke virker med appletv. Hvad hulen skal jeg bruge Yousee Bio til? Prøv slå mig op jeg har ikke brugt de koder i flere måneder. Gider sku ikke glo film på mobil/ipad.

mvh
Qasam
Jeg kan heller ikke få mit til at virke, har prøvet alt, den står bare og buffer på skærmen, streaming fra alt andet virker youtube m.v, hvornår bliver det løst, det må simpelthen være yousee appen det er galt med
Come on, YouSee. Det kan da ikke være så svært at få lavet en app til Apple TV, når Tv3, DR, Kanal 5 og alle de andre kan. Se nu at komme ind i kampen i stedet for at være så oldnordiske. I opfører jer sgu som i TDC's vel(monopol)magtsdage...
Grrr..jeg er rødglødende af indeklemt arrigskab...
Det koster spidsen af en jetjager at være "medlem" af YOUSEE-familien..og der sker ikke en hylende prut på APP-siden..
Hvornår kommer TV OG FILM-app'en tilbage i brugbar stand..??
Sig mig lige en ting..er det med vilje..eller kan man vitterlig ikke finde ud af at få skidtet til at funktionere??
Det er jo fuldstændig ude af trit med virkeligheden at et TELESELSKAB med speciale i kommunikation ikke kan komme med en brugbar løsning i samspillet mellem app'en og APPLE-tv..
JEG overvejer kraftigt at finde en anden udbyder..for sådan som tingenes tilstand er ...overlegen og hånlig...kan vi vist ikke finde fælles fodslag i det spørgsmål...
JEG VED DET KAN GØRES BEDRE...men det er måske et spørgsmål om personer med de rigtige kvalifikationer på de rette pladser...
SÆT I GANG..og genvind kundernes tillid....
Magen til l...app skal man lede længe efter. Streaming via apple tv er ligeså ustabil som vinden blæser. Jeg må give flere ret - Det er en fallit erklæring, at en it virksomhed ikke kan finde ud af at lave en app som virker og må jo så betyde, at man ikke har kompetencen i forretningen til at udbedre dette. Yousee må kaste hånklædet i ringen og fjerne muligheden for at streame via apple tv. Det vil være en mere fair løsning for alle i stedet for at have en app, som aldrig kommer til at virke tilfredsstillende, men det vil Yousee sikkert ikke, idet man så vil tabe ansigt overfor en del konkurrenter som ikke har samme problem. Så heller lade kunderne lide.
Siden kl 15.00 i dag den 20.8.2017 har det ikke være muligt at streame via ipad eller iphone.
Omdømme 2
Hej Kasper,

Tak for dit input og link. Jeg har i stor stil brugt app'en og kender udemærket vilkårene for at bruge den i forhold til at være på samme SSID. Jeg bruger ikke skærm dublering, men Airplay ikonet i højre side af skærmen. Som nævnt har jeg endda i andet henseende købt andet Apple TV dog uden held.

Airplay understøttelsen er blevet generelt dårligere med den/de seneste opdateringer. Jeg har tidligere ikke streamet film førend jeg fik muligheden for det med kompensationspakken, men jeg har brugt at streame fra arkiv, og selv det virker ikke mere. Udsendelserne starter op på din mobile enhed, men så snart du slår Airplay til, så står den bare og buffer. Slår du Airplay fra igen for at fp indholdet tilbage på din mobile enhed, så virker udsendelsen igen. Det er på baggrund i dette, at jeg "anklager" Airplay funktionaliteten i app'en.

/Claus
Jeg har i månedsvis haft fejlmeldingen der er en fejl i øjeblikket prøv igen senere.
Når jeg skal steame fra Ipad til TV.
Har fejlmeldt utallige gange og fået lige så mange forslag som ikke har hjulpet.
Har for nogle dage siden fået besked på at der fejl i yousee appen og de arbejder på sagen.
Måske skulle yousee spørge DR og alle de andre app udviklere hvodan deres app er bygget op for de virker jo hver gang uden problemer.
Jeg ønsker ikke at købe/leje en Tv box for jeg har jo netop købt AppleTV fordi jeg har et Yousee abbonement og en Youseeapp
Streaming af Yousee til AppleTV fungererer heller ikke her. Har ligeledes døjet med det i en måneds tid.
Dog hvis man har tålmodighed nok, og lader snurrebassen kører i 5 minutter, så kommer det i gang.
Og tør den nu ikke af på Apple Tv eller AirPlay. Det fungerer fint, hvis man fx. streamer fra YouTube.

Kære YouSee. Lev nu op til jeres store univers reklamekampagne
Omdømme 7
Badge +7
Hej Alle

Lige en opdatering.

Vi arbejder på en rettelse til udfordringerne i forhold til Airplay, men jeg kan desværre ikke sige hvornår den er klar, men jeg håber I finder denne status opløftende 🙂

Når ovenstående er sagt, så vil vi alligevel opsummere et par gode råd nedenfor, hvis du oplever udfordringer:

1. Sikre dig at det er Airplay-funktionen og ikke skærmdublerings-funktion der benyttes. Det er vigtigt du bruger Airplay-ikonet i app'en og ikke via din iPads eller iPhones kontrolpanel. Du kan her se en vejledning på vores hjemmeside:

Sådan aktiverer du AirPlay i iOS 10

2. Det er vigtigt at både din mobile enhed og AppleTV er på samme netværk, altså at de begge enten er 2.4 Ghz netværket eller 5 Ghz netværket. For Airplay-ikonet kan godt figurere i app'en trods enhederne er på hver deres netværk på modemmet. Afspilning vil resultere i fejl hvis dette ikke er opfyldt.

3. Genstart både vores app og AppleTV helt. Jeg vil anbefale at tage strømmen helt fra AppleTV et øjeblik

4. Geninstallér vores app

5. Sikre at både app, telefon og AppleTV har nyeste software

Hvis ovenstående er afprøvet og du stadig oplever udfordringer, så vil vi gerne høre lidt mere fra dig:

- Hvilket modem har du fra YouSee?
- Hvilken hastighed abonnerer du på og hvad måler du eventuelt din hastighed til at være på enheden?
- Hvordan opleves fejlen? Sort skærm eller fejlbesked? Vedlæg gerne billede nedenfor også 🙂
- Beskriv gerne din fremgangsmåde.

Tak for alle input på forhånd.

God dag ønskes.
Jeg kan heller ikke bruge Apple tv.. Jeg kan se tv i appen kimen når jeg vil se hvis Apple tv, sker der intet, bufferen snurrer uden at der komme noget igennem. Bruger AirPlay i App, her slukket og tændt apple tv og de kører på samme netværk..
Det må meget gerne gerne ordnes, da jeg ikke kan se tv...?
Jeg kan heller ikke bruge AirPlay app. Jeg har skrevet en del med jeres support, men de kan ikke give svar på problemet. Jeg har ikke kunne se YouSee i 2 mdr. I stuen fordi vi kun har projektor.
Jeg forventer, at YouSee finder en løsning meget hurtig, ellers har de en kunde mindre.?
Omdømme 1
Præcis. Det virker hverken med AppleTV elle ChromeCast. Har begge dele men det er kun bufferen (cirklen) der kommer op, og snurrer rundt i en uendelighed. INTET billede.
Det har ikke virket i MEGET lang tid. Det skal snart komme til at virke YouSee, man er virkelig ved at miste tålmodigheden....

Besvar