Streaming af Yousee til Apple TV virker ikke | YouSee Community
Spørgsmål

Streaming af Yousee til Apple TV virker ikke


Omdømme 2
Har ikke virket overhovedet til streaming af film vis AirPlay, så den fine kompensation Yousees kunder har fået, er værdiløs for Apple TV kunder.
C More kan man ikke logge ind på, da Yousee ikke er på listen, og Yousee har ikke gidet lave en decideret app til Apple TV.

Har faktisk i andet henseende købt et andet Apple TV, men lige lidt hjælper det.

Det er en ommer, Yousee!! Ikke meget værdi den kompensation har givet. Øv øv øv

70 Kommentarer

Yes... appen virker stadig Ikke...

Burde i ikke snart få styr på det, og ikke komme med dårlige undskyldninger som “det kræver en stabil forbindelse” ja tak, det er jer som skal levere den “faste” forbindelse...

Nu er der gået over et år...
Uh altså..YOUSEE...det er simpelthen så ynkeligt det her...YOUSEE-Kasper.. må være en robot...samme intetsigende svar til alle indlæg
Men..f*** det...jeg har et par spørgsmål til forummet..
1. Kan jeg STREAME TV med en CHROMECAST...? Fra iPad AIR 1 & 2/iPhone 5...?
2. Hvilke andre udbydere findes der egentlig på markedet... som jeg kan streame fra...?
Magen til l...app skal man lede længe efter. Streaming via apple tv er ligeså ustabil som vinden blæser. Jeg må give flere ret - Det er en fallit erklæring, at en it virksomhed ikke kan finde ud af at lave en app som virker og må jo så betyde, at man ikke har kompetencen i forretningen til at udbedre dette. Yousee må kaste hånklædet i ringen og fjerne muligheden for at streame via apple tv. Det vil være en mere fair løsning for alle i stedet for at have en app, som aldrig kommer til at virke tilfredsstillende, men det vil Yousee sikkert ikke, idet man så vil tabe ansigt overfor en del konkurrenter som ikke har samme problem. Så heller lade kunderne lide.
Siden kl 15.00 i dag den 20.8.2017 har det ikke være muligt at streame via ipad eller iphone.
Omdømme 1
Jeg oplever nøjagtig samme problem som de andre.

AirPlay delen til Apple TV virker stort set aldrig. Jeg kan godt streame det på selve iPaden, men altså ikke Airplaye det videre til mit Apple TV.
ALLE andre apps virker glimrende med AirPlay, ingen problemer der. Jeg har tidligere gjort jer opmærksom på det på jeres Facebook side, men lige lidt hjælper det.

I må nok desværre kigge indad og konstatere at jeres udviklere ikke har de fornødne kompetencer til at løse problematikken. Jeg foreslår at i eksempelvis headhunter en udvikler eller to fra DR, da deres app fungerer glimrende.

Vil i hjælpe med at løse vores problemer eller vil i blot linke til en side, der forklarer mig hvad jeg selv kan gøre for at optimere min forbindelse? Tro mig, den er optimeret til fulde, det er jeres app der ikke fungerer.
Omdømme 3

Vi kan ikke endnu sige hvornår app til AppleTV4 kommer men der arbejdes på sagen.


Hvor mange måneder har i serveret det hold kæft bolche efterhånden? Selvfølgelig kan i komme med en dato hvis det ellers var et projekt i gad prioritere og sætte noget skub i.. Ikke godt nok Yousee
Omdømme 7
Badge +7
Hej ebbelarsen

Jeg kan sige at vores tekniske afdeling arbejder på at forbedre Airplay integrationen, men en stabil forbindelse er stadig vigtig i denne sammenhæng.

Vi kan ikke endnu sige hvornår app til AppleTV4 kommer men der arbejdes på sagen.

Enig med foregående indlæg.
En sjælden gang kommer AirPlay til at virke. Men så ofte med "opstået utilsigtet fejl".
Dette var en væsentlig grund til, at jeg besluttede at droppe "Fuldpakken" og gik over til "Grundpakken"!
Derved sparede jeg en 4.000 kr, der så bl.a. Kan bruges til TV2-PLAY - og der er stadig et pænt overskud til evt. andre streaming tjenester.
Omdømme 1
Kasper, helt ærligt - stop nu. Det virker meget sporadisk. Hvordan kan du blive ved med at komme her og sige det fungere når flere af os fortæller dig det ikke virker. Stop nu og lav produktet. Det virker fint hos alle andre udbydere, netflix, viaplay, hbo osv.

Er kun med jeres app det ikke fungere.

Hvornår kommer den app til appletv'et? I har snakket om den siden februar og intet er der sket?
Omdømme 7
Badge +7
Hej TSThyssen

Jo, der er for nuværende ikke generelle problemer med det, så jeg vil gerne høre hvordan fejlen udspiller sig på dine enheder 🙂

Det kan være andre kan byde ind også både med hjælp og input samt hvad der opleves, hvis der ligeledes er andre brugere med lignende udfordringer.
Grrr..jeg er rødglødende af indeklemt arrigskab...
Det koster spidsen af en jetjager at være "medlem" af YOUSEE-familien..og der sker ikke en hylende prut på APP-siden..
Hvornår kommer TV OG FILM-app'en tilbage i brugbar stand..??
Sig mig lige en ting..er det med vilje..eller kan man vitterlig ikke finde ud af at få skidtet til at funktionere??
Det er jo fuldstændig ude af trit med virkeligheden at et TELESELSKAB med speciale i kommunikation ikke kan komme med en brugbar løsning i samspillet mellem app'en og APPLE-tv..
JEG overvejer kraftigt at finde en anden udbyder..for sådan som tingenes tilstand er ...overlegen og hånlig...kan vi vist ikke finde fælles fodslag i det spørgsmål...
JEG VED DET KAN GØRES BEDRE...men det er måske et spørgsmål om personer med de rigtige kvalifikationer på de rette pladser...
SÆT I GANG..og genvind kundernes tillid....
Omdømme 7
Badge +7
Hej

Prøv eventuelt at følge rådene i denne vejledning, hvis der opleves udfordringer med streaming til AppleTV eller Chromecast:

Har du problemer med streaming af YouSee Tv & Film?
Jeg har samme problem - streaming fra Yousee ios App til Apple TV dur bare ikke. Er selv EDB tekniker og har prøvet alt. Hvad skal der til, for at Yousee sætter de nødvendige ressourcer ind for at løse problemet. Alle andre ios streaming apps virker. Yousee skriver, at de ikke kan genskabe problemet - så kom da ud af tårnet - besøg et par af dem, der oplever problemet derhjemme, så vil i få syn for sagen.
mvh. BjarneOl
Omdømme 5
Badge +7
Hej. Min iPhone 6s + min iPad air kommer med denne besked = unable to contact service router. Når jeg prøver at se et tv program på appen tv & film. Har prøvet at slukke og tænde dem begge 2 + slettet app for igen at hente den + loge ud og ind igen.
Har også en gammel iPad 2 som der ingen problemer er med + en anden iPad air der også virker ok.
Det er ikke først gang denne besked kommer, var der også ca. for en måned siden og lige pludselig virker de igen.
Der er ingen problem hvis jeg gå på DR. appen den kører fint.
Hvad er det der sker ?
Mvh. Johnny


Hej Johnny

Er det, når du forsøger at se noget bestemt? Og er det ved forsøg på at bruge Airplay?

Bare lige for at få lidt mere info om det - så kan det være, der sidder en bruger med en god idé.

Stefan, YouSee Forum Team
Hej. Min iPhone 6s + min iPad air kommer med denne besked = unable to contact service router. Når jeg prøver at se et tv program på appen tv & film. Har prøvet at slukke og tænde dem begge 2 + slettet app for igen at hente den + loge ud og ind igen.
Har også en gammel iPad 2 som der ingen problemer er med + en anden iPad air der også virker ok.
Det er ikke først gang denne besked kommer, var der også ca. for en måned siden og lige pludselig virker de igen.
Der er ingen problem hvis jeg gå på DR. appen den kører fint.
Hvad er det der sker ?
Mvh. Johnny
Nu virker det for mig når jeg bruger AirPlay ikonet i jeres app. Tak for info.

Vh. Søren
Omdømme 7
Badge +7
Hej soje og nkomann

Se gerne mit tidligere indlæg i tråden her:
https://forum.yousee.dk/yousee-underholdning-11/streaming-yousee-til-apple-tv-virker-ikke-98576/index2.html#post110023

Hvis forslagene ikke virker, så kontakt os gerne på tlf. 70704040 så vi kan få fejlsøgt, samlet op og meldt jeres scenarie videre.
Hallo YouSee - hvorfor løser i ikke problemet?
Badge
Virker stadig ikk
Slettet app og nul stillet
Heller ikke idag virker streaming til Appletv - havde det så været billigt at være kunde hos YouSee, men det er jo langt fra sådan. Jeg har også mail løsningen fra YouSee og den er jo også så oldnordisk så man må tage sig til hovedet, men det er desværre dødbesværligt at flytte til ny udbyder. Nå så bliver det Netflix igen - det virker hver gang.
Come on, YouSee. Det kan da ikke være så svært at få lavet en app til Apple TV, når Tv3, DR, Kanal 5 og alle de andre kan. Se nu at komme ind i kampen i stedet for at være så oldnordiske. I opfører jer sgu som i TDC's vel(monopol)magtsdage...
Omdømme 7
Badge +4
Hvornår får i det AirPlay op at køre? Det kan da ikke. Ære så svært når andre kan?
Hvornår kommer appen evt?


Der er rigtig mange indlæg inde på facebook, og svaret er

"Jeg er ked af at læse, at du oplever problemer med at afspille via Chromecast, øv 😞

Vi har desværre en generel fejl i øjeblikket, som vi arbejder på at få løst, og vi håber på at have en løsning klar i løbet af denne uge."
Hvornår får i det AirPlay op at køre? Det kan da ikke. Ære så svært når andre kan?
Hvornår kommer appen evt?
Samme problem her!!! Bufferen kører rundt og det kommer aldrig videre end dertil. Har prøvet samtlige løsningsforslag nævnt i denne tråd uden held. Jeg har endda skiftet Yousee modem/router 4 gange. Stadig ingen streaming fra app'en. Det kan jo ikke være rigtigt at Yousee ikke kan finde en løsning på dette velkendte problem, som har stået på i så lang tid.

Men hov så er der lys for enden af tunnelen. Det ser ud til at jeg har fundet en løsning på problemerne (bl.a. airplay streamin, ofte udfald på bredbånd, modem fejl, dårlig support, dårligt tv signal)

LØSNING:
Opsagt mit tv, mobil og bredbånds abonnement hos Yousee, og er nu kunde hos glad og tilfreds kunde hos Stofa.
Omdømme 7
Badge +7
Hej HansOlo

Tak for din melding og dejligt at seneste version af vores app har løst problemet for dig 🙂

For dem hvor det stadig ikke virker, så anbefaler vi følgende:

Brug Chromecast og AirPlay til at afspille musik, tv, film og serier

Forslagene her

- Hvis det stadig ikke virker, så prøv at nulstille netværksindstillinger på enheden, Nulstille AppleTV og start afspilning igen.
-Såfremt det bliver ved og intet hjælper, så kontakt gerne support på tlf. 70704040. Så vil vi gerne lave en fejlmelding på det.
Jeg har også kæmpet med ikke at kunne streame via AirPlay i lang tid fra Yousee app'en. Andre app's har fungeret fint såsom Youtube, DR TV og TV2 Play, så der er ingen tvivl om, at problemet har været koncentreret omkring app'en.
Og jeg har forsøgt alle Yousee's mange løsningsmuligheder uden held.
Det virkede i en lang periode før januar 2017, men pludselig holdt det op med at virke. Sandsynligvis under en softwareopdatering? Jeg oplevede samme problemer, som mange andre med et tandhjul på TV skærmen, der blot roterer uden billede fremkommer. Hvis man så var rigtig tålmodig kunne et still-billede faktisk godt fremkomme efter ca. 5 minutter med noget lyd, men så heller ikke mere. Jeg forsøgte at ændre alle enheder fra 2,4 GHz til 5GHz wifi, da jeg tænkte, det måske kunne speed streamingen op, men det hjalp ikke. Jeg prøvede på begge mine AppleTV(3.gen.) enheder uden held, og slukkede også den ene enhed - heller ingen resultat her.

Min løsning:
Efter at have opdateret Yousee app'en til version 6.70 på iPhone og iPad kan jeg igen streame med AirPlay.
Det har IKKE noget at gøre med Apples seneste iOS opdatering, da det virker både under iOS 10.3.0 og iOS 10.3.1.
Og det virker nu på alle enheder med alle enheder, og både med 2,4GHz og 5GHz netværk.
Håber I kan bruge mit input.

Besvar