Spørgsmål

Streaming af Yousee til Apple TV virker ikke

Vis første besked

70 Kommentarer

Come on, YouSee. Det kan da ikke være så svært at få lavet en app til Apple TV, når Tv3, DR, Kanal 5 og alle de andre kan. Se nu at komme ind i kampen i stedet for at være så oldnordiske. I opfører jer sgu som i TDC's vel(monopol)magtsdage...
Heller ikke idag virker streaming til Appletv - havde det så været billigt at være kunde hos YouSee, men det er jo langt fra sådan. Jeg har også mail løsningen fra YouSee og den er jo også så oldnordisk så man må tage sig til hovedet, men det er desværre dødbesværligt at flytte til ny udbyder. Nå så bliver det Netflix igen - det virker hver gang.
Badge
Virker stadig ikk
Slettet app og nul stillet
Hallo YouSee - hvorfor løser i ikke problemet?
Omdømme 7
Badge +7
Hej soje og nkomann

Se gerne mit tidligere indlæg i tråden her:
https://forum.yousee.dk/yousee-underholdning-11/streaming-yousee-til-apple-tv-virker-ikke-98576/index2.html#post110023

Hvis forslagene ikke virker, så kontakt os gerne på tlf. 70704040 så vi kan få fejlsøgt, samlet op og meldt jeres scenarie videre.
Nu virker det for mig når jeg bruger AirPlay ikonet i jeres app. Tak for info.

Vh. Søren
Hej. Min iPhone 6s + min iPad air kommer med denne besked = unable to contact service router. Når jeg prøver at se et tv program på appen tv & film. Har prøvet at slukke og tænde dem begge 2 + slettet app for igen at hente den + loge ud og ind igen.
Har også en gammel iPad 2 som der ingen problemer er med + en anden iPad air der også virker ok.
Det er ikke først gang denne besked kommer, var der også ca. for en måned siden og lige pludselig virker de igen.
Der er ingen problem hvis jeg gå på DR. appen den kører fint.
Hvad er det der sker ?
Mvh. Johnny
Omdømme 4
Badge +6
Bruger863 skrev:

Hej. Min iPhone 6s + min iPad air kommer med denne besked = unable to contact service router. Når jeg prøver at se et tv program på appen tv & film. Har prøvet at slukke og tænde dem begge 2 + slettet app for igen at hente den + loge ud og ind igen.
Har også en gammel iPad 2 som der ingen problemer er med + en anden iPad air der også virker ok.
Det er ikke først gang denne besked kommer, var der også ca. for en måned siden og lige pludselig virker de igen.
Der er ingen problem hvis jeg gå på DR. appen den kører fint.
Hvad er det der sker ?
Mvh. Johnny

Hej Johnny

Er det, når du forsøger at se noget bestemt? Og er det ved forsøg på at bruge Airplay?

Bare lige for at få lidt mere info om det - så kan det være, der sidder en bruger med en god idé.

Stefan, YouSee Forum Team
Jeg har samme problem - streaming fra Yousee ios App til Apple TV dur bare ikke. Er selv EDB tekniker og har prøvet alt. Hvad skal der til, for at Yousee sætter de nødvendige ressourcer ind for at løse problemet. Alle andre ios streaming apps virker. Yousee skriver, at de ikke kan genskabe problemet - så kom da ud af tårnet - besøg et par af dem, der oplever problemet derhjemme, så vil i få syn for sagen.
mvh. BjarneOl
Omdømme 7
Badge +7
Hej

Prøv eventuelt at følge rådene i denne vejledning, hvis der opleves udfordringer med streaming til AppleTV eller Chromecast:

Har du problemer med streaming af YouSee Tv & Film?
Grrr..jeg er rødglødende af indeklemt arrigskab...
Det koster spidsen af en jetjager at være "medlem" af YOUSEE-familien..og der sker ikke en hylende prut på APP-siden..
Hvornår kommer TV OG FILM-app'en tilbage i brugbar stand..??
Sig mig lige en ting..er det med vilje..eller kan man vitterlig ikke finde ud af at få skidtet til at funktionere??
Det er jo fuldstændig ude af trit med virkeligheden at et TELESELSKAB med speciale i kommunikation ikke kan komme med en brugbar løsning i samspillet mellem app'en og APPLE-tv..
JEG overvejer kraftigt at finde en anden udbyder..for sådan som tingenes tilstand er ...overlegen og hånlig...kan vi vist ikke finde fælles fodslag i det spørgsmål...
JEG VED DET KAN GØRES BEDRE...men det er måske et spørgsmål om personer med de rigtige kvalifikationer på de rette pladser...
SÆT I GANG..og genvind kundernes tillid....
Omdømme 7
Badge +7
Hej TSThyssen

Jo, der er for nuværende ikke generelle problemer med det, så jeg vil gerne høre hvordan fejlen udspiller sig på dine enheder :)

Det kan være andre kan byde ind også både med hjælp og input samt hvad der opleves, hvis der ligeledes er andre brugere med lignende udfordringer.
Omdømme 1
Kasper, helt ærligt - stop nu. Det virker meget sporadisk. Hvordan kan du blive ved med at komme her og sige det fungere når flere af os fortæller dig det ikke virker. Stop nu og lav produktet. Det virker fint hos alle andre udbydere, netflix, viaplay, hbo osv.

Er kun med jeres app det ikke fungere.

Hvornår kommer den app til appletv'et? I har snakket om den siden februar og intet er der sket?
Enig med foregående indlæg.
En sjælden gang kommer AirPlay til at virke. Men så ofte med "opstået utilsigtet fejl".
Dette var en væsentlig grund til, at jeg besluttede at droppe "Fuldpakken" og gik over til "Grundpakken"!
Derved sparede jeg en 4.000 kr, der så bl.a. Kan bruges til TV2-PLAY - og der er stadig et pænt overskud til evt. andre streaming tjenester.
Omdømme 7
Badge +7
Hej ebbelarsen

Jeg kan sige at vores tekniske afdeling arbejder på at forbedre Airplay integrationen, men en stabil forbindelse er stadig vigtig i denne sammenhæng.

Vi kan ikke endnu sige hvornår app til AppleTV4 kommer men der arbejdes på sagen.

Omdømme 3
Kasper skrev:

Vi kan ikke endnu sige hvornår app til AppleTV4 kommer men der arbejdes på sagen.

Hvor mange måneder har i serveret det hold kæft bolche efterhånden? Selvfølgelig kan i komme med en dato hvis det ellers var et projekt i gad prioritere og sætte noget skub i.. Ikke godt nok Yousee
Omdømme 1
Jeg oplever nøjagtig samme problem som de andre.

AirPlay delen til Apple TV virker stort set aldrig. Jeg kan godt streame det på selve iPaden, men altså ikke Airplaye det videre til mit Apple TV.
ALLE andre apps virker glimrende med AirPlay, ingen problemer der. Jeg har tidligere gjort jer opmærksom på det på jeres Facebook side, men lige lidt hjælper det.

I må nok desværre kigge indad og konstatere at jeres udviklere ikke har de fornødne kompetencer til at løse problematikken. Jeg foreslår at i eksempelvis headhunter en udvikler eller to fra DR, da deres app fungerer glimrende.

Vil i hjælpe med at løse vores problemer eller vil i blot linke til en side, der forklarer mig hvad jeg selv kan gøre for at optimere min forbindelse? Tro mig, den er optimeret til fulde, det er jeres app der ikke fungerer.
Magen til l...app skal man lede længe efter. Streaming via apple tv er ligeså ustabil som vinden blæser. Jeg må give flere ret - Det er en fallit erklæring, at en it virksomhed ikke kan finde ud af at lave en app som virker og må jo så betyde, at man ikke har kompetencen i forretningen til at udbedre dette. Yousee må kaste hånklædet i ringen og fjerne muligheden for at streame via apple tv. Det vil være en mere fair løsning for alle i stedet for at have en app, som aldrig kommer til at virke tilfredsstillende, men det vil Yousee sikkert ikke, idet man så vil tabe ansigt overfor en del konkurrenter som ikke har samme problem. Så heller lade kunderne lide.
Siden kl 15.00 i dag den 20.8.2017 har det ikke være muligt at streame via ipad eller iphone.
Uh altså..YOUSEE...det er simpelthen så ynkeligt det her...YOUSEE-Kasper.. må være en robot...samme intetsigende svar til alle indlæg
Men..f*** det...jeg har et par spørgsmål til forummet..
1. Kan jeg STREAME TV med en CHROMECAST...? Fra iPad AIR 1 & 2/iPhone 5...?
2. Hvilke andre udbydere findes der egentlig på markedet... som jeg kan streame fra...?
Yes... appen virker stadig Ikke...

Burde i ikke snart få styr på det, og ikke komme med dårlige undskyldninger som “det kræver en stabil forbindelse” ja tak, det er jer som skal levere den “faste” forbindelse...

Nu er der gået over et år...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P