Spørgsmål

Streaming af Yousee til Apple TV virker ikke

Vis første besked

70 Kommentarer

Jeg kan heller ikke bruge Apple tv.. Jeg kan se tv i appen kimen når jeg vil se hvis Apple tv, sker der intet, bufferen snurrer uden at der komme noget igennem. Bruger AirPlay i App, her slukket og tændt apple tv og de kører på samme netværk..
Det må meget gerne gerne ordnes, da jeg ikke kan se tv...😠
Jeg kan heller ikke bruge AirPlay app. Jeg har skrevet en del med jeres support, men de kan ikke give svar på problemet. Jeg har ikke kunne se YouSee i 2 mdr. I stuen fordi vi kun har projektor.
Jeg forventer, at YouSee finder en løsning meget hurtig, ellers har de en kunde mindre.😡
Virker heller ikke her 😡😡
Hverken på Apple TV 3 eller 4. Så den eneste grund til jeg valgte Yousee bredbånd er gjort helt til grin.
Så træt af Yousee og deres fejlfyldte produkter
Jeg er også ved at få nok. Når alle andre apps virker, så peger pilen kun en vej....

Det vil bare være så meget lettere hvis YouSee tog sig sammen og fik frigivet en app til Apple TV 4 - så kunne vi allesammen komme videre.

Nikolaj
Omdømme 1
Præcis. Det virker hverken med AppleTV elle ChromeCast. Har begge dele men det er kun bufferen (cirklen) der kommer op, og snurrer rundt i en uendelighed. INTET billede.
Det har ikke virket i MEGET lang tid. Det skal snart komme til at virke YouSee, man er virkelig ved at miste tålmodigheden....
Vi har nulstillet ATV genindstalleret app
Vi har vidst 30 Mbit internet
Modem er netgear cg3000
Vi kan stadig ik streame til Apple tv og bruger ikonet højre hjørne øverst
Det startede først for nyligt men vi har haft store problemer med Chrome cast også men den er nogenlunde nu...
Apple tv buffer bare kan kun ses på iPad iPhone ik streaming...
Kæmpe problem her!!!! Pisse surt og ja virkelig ved at være træt af at være kunde hos jer
Jeg har samme problem som alle jer - for nogle måneder siden kunne jeg godt se tv via Airplay, men det vil på ingen måde virke længere. Jeg er sindssygt træt af det, da jeg ikke har antenne i mit soveværelse, og netop købte Apple tv, så jeg kunne se fjernsyn den vej. Få det nu ordnet Yousee, det kan ikke passe der altid skal være problemer med jer, når alle andre apps fungerer fint!
Samme problem her. Vi oplever fejlen altid og er MEGET træt af det. Så i mine øjne kan det KUN være YouSee App'en den er gal med. Alt andet kan fint streame via Apple TV og fx vores iPad. Meget frustrerende. Også at Yousee ikke kan komme med en løsning og fortælle hvornår der forventes en løsning....😡
Vi har samme problem. Har ikke kunne streame til hverken Apple-TV eller Chromecast i snart en måned. App'en fortæller gladeligt at jeg er forbundet og så står den ellers og buffer i al evighed. Alt udstyr er på samme forbindelse og alle andre apps fungerer upåklageligt. Så YouSee nu må I seriøst snart få fingeren ud og lade være med konstant at påstå, at det er en fejl-40 fra forbrugerens side. Tålmodigheden er ved at være mere end tyndslidt
Omdømme 1
Virker stadig ikke yousee. Noget nyt?
Jeg synes det er rigtig træls at det ikke virker med appletv. Hvad hulen skal jeg bruge Yousee Bio til? Prøv slå mig op jeg har ikke brugt de koder i flere måneder. Gider sku ikke glo film på mobil/ipad.

mvh
Qasam
Jeg kan heller ikke få mit til at virke, har prøvet alt, den står bare og buffer på skærmen, streaming fra alt andet virker youtube m.v, hvornår bliver det løst, det må simpelthen være yousee appen det er galt med
Samme problem her, det har aldrig virket stabilt, ligegyldigt hvilken iOS enhed der prøves fra.
Jeg har i tidens løb prøvet til Apple Tv 2, 3 og 4, intet virker.
Som andre skriver, så virker Youtube, DR osv. fint med AirPlay.

Få det nu fikset YouSee!
Kæmper også en kamp her i vores campingvogn.
Den buffer og buffer, prøver med iPad på iPhone.
Har ingen problemer med youtube osv., nogle gange lykkedes det så til sidst efter en lang kamp på halve timer.
Er godt og grundigt træt af det.
Der er også problemer her - dog ikke med alle kanaler. Nogle gange virker det hele, andre gange gør det ikke. Men det er altid de samme kanaler, der er problemer med. Det er 6´eren, Zulu, BBC Brit, Kanal 5 og 9. Og sikkert flere jeg ikke har testet. Hvis jeg airplayer fra min Macbook, kan jeg godt få det over på Apple TV, så det er appen, der er noget i vejen med.
Det samme her. Det virker bare ikke. Jeg har 100/100 og en ny Cisco router. Det største problem er med apple 3. Har Apple 4 og der virker det bedre. Så YOUSEE kom ud af busken og fortæl jeres kunder hvad de skal gøre og hvad i gør for at løse problemet. For som i kan se så har der været problemer siden starten af 2017 .... så en responstid på over 3 mdr er ikke super service
Nu kan jeg nogen gange se lidt tv, men efter et par minutter, stopper den og siger efter et stykke tid, "Beklager, der er et problem i øjeblikket"...😡
Mon det på et tidspunkt lykkes for Yousee at vi kan se tv via apple tv??
Omdømme 7
Badge +7
Hej Alle

Lige en opdatering herfra.

Jeg/vi anbefaler fortsat at følge rådene som jeg gav tidligere i denne tråd og som kan findes her:
https://forum.yousee.dk/yousee-underholdning-11/streaming-yousee-til-apple-tv-virker-ikke-98576/index1.html#post105788

Vi har naturligvis set meget på vores Airplay understøttelse i forbindelse med de henvendelser vi har fået fra jer, men vi kan ikke se, hvor vi skal sætte ind i forhold til vores tekniske setup. Altså vi kan ikke se fejl.

Det vi kan se er, at det lader til, at der er en trend i forhold til problemet på AppleTV2 og AppleTV3,

Afslutningsvis kan jeg med glæde sige, at vi har en YouSee app i støbeskeen til AppleTV4, som mange også har efterspurgt :)

Så altså prøv at følg rådene via linket ovenfor, hvor du finder mit tidligere indlæg i tråden her.

Venlig hilsen
Kasper skrev:

Hej Alle

Jeg/vi anbefaler fortsat at følge rådene som jeg gav tidligere i denne tråd og som kan findes her:
https://forum.yousee.dk/yousee-underholdning-11/streaming-yousee-til-apple-tv-virker-ikke-98576/index1.html#post105788

Vi har naturligvis set meget på vores Airplay understøttelse i forbindelse med de henvendelser vi har fået fra jer, men vi kan ikke se, hvor vi skal sætte ind i forhold til vores tekniske setup. Altså vi kan ikke se fejl.

Det vi kan se er, at det lader til, at der er en trend i forhold til problemet på AppleTV2 og AppleTV3,

Afslutningsvis kan jeg med glæde sige, at vi har en YouSee app i støbeskeen til AppleTV4, som mange også har efterspurgt :)

Så altså prøv at følg rådene via linket ovenfor, hvor du finder mit tidligere indlæg i tråden her.

Venlig hilsen

Er der en dato for, hvornår man kan forvente, den app til ATV4 er klar?
Omdømme 7
Badge +4
mwt1976 skrev:

Kasper skrev:

Hej Alle

Venlig hilsen

Er der en dato for, hvornår man kan forvente, den app til ATV4 er klar?

nej, ikke iflg facebook
Jeg har også kæmpet med ikke at kunne streame via AirPlay i lang tid fra Yousee app'en. Andre app's har fungeret fint såsom Youtube, DR TV og TV2 Play, så der er ingen tvivl om, at problemet har været koncentreret omkring app'en.
Og jeg har forsøgt alle Yousee's mange løsningsmuligheder uden held.
Det virkede i en lang periode før januar 2017, men pludselig holdt det op med at virke. Sandsynligvis under en softwareopdatering? Jeg oplevede samme problemer, som mange andre med et tandhjul på TV skærmen, der blot roterer uden billede fremkommer. Hvis man så var rigtig tålmodig kunne et still-billede faktisk godt fremkomme efter ca. 5 minutter med noget lyd, men så heller ikke mere. Jeg forsøgte at ændre alle enheder fra 2,4 GHz til 5GHz wifi, da jeg tænkte, det måske kunne speed streamingen op, men det hjalp ikke. Jeg prøvede på begge mine AppleTV(3.gen.) enheder uden held, og slukkede også den ene enhed - heller ingen resultat her.

Min løsning:
Efter at have opdateret Yousee app'en til version 6.70 på iPhone og iPad kan jeg igen streame med AirPlay.
Det har IKKE noget at gøre med Apples seneste iOS opdatering, da det virker både under iOS 10.3.0 og iOS 10.3.1.
Og det virker nu på alle enheder med alle enheder, og både med 2,4GHz og 5GHz netværk.
Håber I kan bruge mit input.
Omdømme 7
Badge +7
Hej HansOlo

Tak for din melding og dejligt at seneste version af vores app har løst problemet for dig :)

For dem hvor det stadig ikke virker, så anbefaler vi følgende:

Brug Chromecast og AirPlay til at afspille musik, tv, film og serier

Forslagene her

- Hvis det stadig ikke virker, så prøv at nulstille netværksindstillinger på enheden, Nulstille AppleTV og start afspilning igen.
-Såfremt det bliver ved og intet hjælper, så kontakt gerne support på tlf. 70704040. Så vil vi gerne lave en fejlmelding på det.
Samme problem her!!! Bufferen kører rundt og det kommer aldrig videre end dertil. Har prøvet samtlige løsningsforslag nævnt i denne tråd uden held. Jeg har endda skiftet Yousee modem/router 4 gange. Stadig ingen streaming fra app'en. Det kan jo ikke være rigtigt at Yousee ikke kan finde en løsning på dette velkendte problem, som har stået på i så lang tid.

Men hov så er der lys for enden af tunnelen. Det ser ud til at jeg har fundet en løsning på problemerne (bl.a. airplay streamin, ofte udfald på bredbånd, modem fejl, dårlig support, dårligt tv signal)

LØSNING:
Opsagt mit tv, mobil og bredbånds abonnement hos Yousee, og er nu kunde hos glad og tilfreds kunde hos Stofa.
Hvornår får i det AirPlay op at køre? Det kan da ikke. Ære så svært når andre kan?
Hvornår kommer appen evt?
Omdømme 7
Badge +4
bdichow skrev:

Hvornår får i det AirPlay op at køre? Det kan da ikke. Ære så svært når andre kan?
Hvornår kommer appen evt?

Der er rigtig mange indlæg inde på facebook, og svaret er

"Jeg er ked af at læse, at du oplever problemer med at afspille via Chromecast, øv :(

Vi har desværre en generel fejl i øjeblikket, som vi arbejder på at få løst, og vi håber på at have en løsning klar i løbet af denne uge."

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)