Spørgsmål

Streame tv2

• Deltager
  • 4 kommentarer
Jeg kan ikke streame tv2's kanaler på appen .. og jeg er til koblet Yousee internet

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Prøv at slette appen og installere den igen.
Det hjælper desværre ikke
Omdømme 7
Badge +7
Hvad streamer du på?
Fra iPad til chromecaster, jeg kan fint streame alle andre kanaler undtaget TV2. Hvor den siger du skal være tilsluttet yousee internet, men det er yousee internet det kører på
Omdømme 7
Badge +7
Du skal jo være klar over, at din iPad er på dit YouSee net, men chromecast er på din iPad. Jeg går ud fra, at det alene er TV2, det er galt med og ikke de øvrige TV2 kanaler.
Hvis du skal se TV2 på denne måde, skal du ha' TV2 ude og det koster 5 kr./md. Det betyder så også, at du kan se TV2, når du ikke er hjemme.
Omdømme 7
Badge +6
Er det DSL du er på.? Der er problemer med at "se" det net som værende You See.
Det er alle tv2' kanaler det er galt med, der var ingen problemer i mandags.

Ja det er DSL. Så det kan være forklaringen
Omdømme 7
Badge +6
Den eneste TV2 kanal der ikke kan ses uden en You See forbindelse er TV2, de øvrige er OK, så det er et andet problem der er.
Jeg kan godt se Zulu og de andre , efter jeg har tjekket igen.. men så må jeg købe TV2 ude
Omdømme 7
Badge +7
Kenci skrev:

Jeg kan godt se Zulu og de andre , efter jeg har tjekket igen.. men så må jeg købe TV2 ude

Det har jeg selv og det virker. Ved ikke om du bare kan bestille det på nettet eller du er nødt til at ringe til dem på 7070 4040.
Omdømme 5
Badge +7
Hej Kenci

Du burde ikke skulle tilkøbe TV 2 Ude rettigheder for at se TV 2 på dit hjemmenetværk (YouSee Bredbåndsforbindelse) via Chromecast.

Hvis du stadig får at vide i app'en at du skal være på en YouSee Forbindelse, selvom du reelt er det på din DSL-forbindelse, så skal du have fat i vores support og så skal dit login fejlmeldes. Det burde ellers virke.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)