Spørgsmål

Start program forfra

Hej Yousee
Jeg har stor fornøjelse af jeres boks -især funktionen "start programmet forfra"
MEN hvorfor er der ikke en funktion, der gør, at man lige skal bekræfte, om man er sikker på, at programmet skal startes forfra? Tasten på fjernbetjeningen sidder lige mellem program og volumen og over pause-knappen -altså et sted, hvor man let får trykket forkert. Og det er møg ærgerligt at være nået fx 55 min ind i et program på en time -og så få startet det forfra uden mulighed for at spole, når der startes forfra ved et enkelt tryk på knappen.
Er det noget der kan ændres?
Mvh Mette

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Vil du virkelig mene at samtlige Remlotes skal laves om.? Nu drømmes der vist. Der kommer jo også en meddelse på skærmen at udsendelsen startes forfra, når der bruges den funktion.
Nej, det var så ikke det jeg mente. Var mere ude i en opdatering, så jeg bliver spurgt om jeg er sikker på, at jeg vil starte forfra. En sådan kommer jo op, når jeg vil stoppe et program, som bliver vist forfra.
Omdømme 7
Badge +6
At der kommer en meddelse at der startes forfra må da være nok.
Ville være dejligt, at programmet ikke starter forfra fordi jeg ved en fejl rammer en tast.
Omdømme 7
Badge +6
I det mindste virker det, der er andet der ikke gør, så det må komme først, så kan der da nok på et tidspunkt ses på den slags småting.
Omdømme 7
Badge +7
Det tager ikke mange sek. for at skifte fra StartForfra til live.
Radiomanden, jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor du spilder både din og min tid på at svare. Jeg spørger for at få et konstuktivt svar.
Joern -måske du kom med sådan et -fra Start forfra til live? Kan jeg med det se hele programmet? For umiddelbart tænker jeg da, at jeg i live-visningen går glip af det, som er vist imens jeg så programmet forfra? Men hvis det var et godt trick, så vil jeg gerne høre mere :-)
Omdømme 7
Badge +6
Når det er live kan der gås tilbage i udsendelsen, når det er start forfra, kan der gås både tilbage og frem, til det punkt udsendelsen er nået til. Det er kun prøvet på ikke kommercielle kanaler, det kan være anderledes på dem, der kan man f.eks ikke gå frem eller tilbage i Arkiv udsendelser.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)