"start Forfra" problemer

• xx
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg Har genstartet Samsung boksen og I har "nulstillet" boksen i går via kundeservice. Problemet startet efter at I har varslet 2 besøg ved kabelboksen ude på vejen d. 14.6 samt en lille uge før i forbindelse med jeres "opgradering" af kabelnettet ! Problemet gælder alle programmer på alle kanaler hvor muligheden for "start forfra" tilbydes. Start forfra går 1 time tilbage uanset at den udsendelse man vil se kun er f.eks. 5 min. gammel. Så man ser altså det forrige programs sidste 55 minutter. 2 eksempler fra i dag: DR K kl ca 19:15 Kodebryderen starter forfra Ryger ind midt i Rom - hvad undergrunden gemmer Magter ikke at vente ca. 45 min på at se det jeg gerne vil se, da man jo ikke kan spole igennem udsendelserne TV2 kl 19:36 Regionale Nyheder starter "se forfra" Ryger ind i Razzia- skat rykker ud, og må se hele udsendelsen indtil regionel nyhederne starter. det lykkes dog kun at se ca. 3/4 af denne udsendelse da billedet fryser i ca 1 min for derefter at ryge ind i Fodbold: EM i Århus, ca 10 min inde i denne udsendelse. Mit bud på hvad der er galt: Min boks viser den rigtige tid på displayet, men er det jeres "server" der styrer del hele, der måske kører på normal tiden og ikke sommertid? Ps. Magtede ikke at vente 20 min for at kunne komme til at tale med jeres teknikker efter at have talt med kunde service igen i dag. Der må da være andre der oplever dette problem - eller.....?

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)