Svar

Start-forfra - kan ikke pause eller spole


Jeg kan hverken pause eller spole efter jeg har startet en udsendelse forfra

Det må være en fejl at man ikke kan det - er der andr der har det problem eller skal jeg fejlmelde det?

stofa har ingen problemer med disse funktioner - blot til info
icon

Bedste svar af Edgar 13 august 2015, 22:04

Velkommen til yousee, sådan er det bare her, det gør de ikke noget ved, læs evt mine tidligere posts

Kommer du fra stofa er der en del funktioner du kommer til at savne, desværre

Håber du kan få en god aften alligevel :)

Se original

6 Kommentarer

Velkommen til yousee, sådan er det bare her, det gør de ikke noget ved, læs evt mine tidligere posts

Kommer du fra stofa er der en del funktioner du kommer til at savne, desværre

Håber du kan få en god aften alligevel :)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
YouSee Forum er et kunde-til-kunde-forum og YouSee yder ingen direkte support eller kundeservice herinde.

Jeg vil anbefale dig at kontakte teknisk support på 70 70 40 40

Åbningtiderne er: hverdage 8.00-20.00 - weekend/helligdage 10.00-20.00

Du kan finde alle muligheder for at komme i kontakt med YouSee her. YouSee er også på Facebook og Twitter.

Det hjælper nok ikke det store når det ikke er muligt at pause eller spole i udsendelser der er startet forfra

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej 
  • 

    Det er gik lidt for hurtigt – min fejl, jeg beklager.

  • Ærgeligt og helt uforståeligt iøvrigt - men 1000 tak for svaret, så gider jeg ikke bruge tid på at fundere over om det er en fejl eller ej - men istedet returnere udstyret
    `Ja det er noget banan, chefen for youseeplay burde fyres

    Besvar

      • :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)