Start forfra app problem | YouSee Community
Spørgsmål

Start forfra app problem

Hejsa,

Jeg oplever nogle gange at når man starter et program forfra så er det som om at måske 30 minutter efter det oprindelig program slutter så går der fejl i den start forfra man igang med (det virker som om det er på lige det tidspunkt hvor prorammet går fra at være et live program til at ligge i tidligere sendte programmer). Udfordringen er så at man nu ikke længere kan se videre på det program man var igang med - eneste mulighed er at starte det nu tidligere sendte program - men her må man ikke "spole" fordi i ikke har registreret at man allerede har set det meste af programmet - muligvis fordi det nu er et nyt ID programmet ligger med. Var det ikke en ting i lige kune fixe for det rxxirriterende og man gider jo ikke se 80 minutter af en film eller en fodboldkamp igen bare for at se slutningen. Jeg bruger Android og Chromecast.

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej soederhamn

Velkommen påYouSee Forum 🙂

Jeg kan se, at du mangler svar her og jeg byder gerne lige ind.

Er det en fejl som du oplever sker hver gang eller er det periodisk?
Er fejlen udtalt på specielle kanaler eller er det blandet?
Hvilken version af Chromecast har du?
Hej Kasper

Det er ikke noget jeg oplever hver gang men det er muligvis også fordi at det først sker når det program man starter forfra ikke længere findes som kørende live program. Så det er kun når jeg starter et længere program der er tæt på slutningen forfra. Giver det mening?
Jeg kan ikke sige noget om hvilke kanaler det sker på. Jeg har Chromecast 2 men jeg er nu heller ikke sikker på det er her problemet ligger.
Omdømme 5
Badge +6
Hej soederhamn

Prøv gerne at genstarte din Android enhed og geninstaller app'en. Forhåbentligt gør det en forskel.

Hvis ikke, sidder vores support klar til at hjælpe. Se mere her: https://kundeservice.yousee.dk/ContactUs

Stefan, YouSee Forum Team
Hej Stefan. Er det ikke lidt useriøst det svar der 🙂
Har i prøvet at genskabe problemet?
Jeg har oplevet problemet løbende på flere android enheder med mange versioner af jeres app.
Find et program der varer omkring 2 timer. Start det det forfra når der er en halv time tilbage og cast det(muligvis ikke nødvendigt) se hvad der sker en time senere.
Omdømme 7
Badge +7
Hej soederhamn

Hvor længe vil du mene at fejlen stået på?

Jeg har ikke kunne genskabe fejlen på en udsendelse på DR2. Vi holder øje med det, men hvis det bliver ved at drille dig, så vil jeg også anbefale, at du kontakter teknisk support. På den led kan vi fejlmelde det videre og analysere yderligere på det.
Ok. Tak jeg ringer til support næste gang det sker.
Hej, jeg oplever også samme problem ofte ved brug af start forfra. 30 min efter filmen er slut, stopper streamen.
Jeg har lige haft fejlen med filmen “fire bryllupper og en begravelse”.
Jeg bruger Chromecast 2. Det må være en fejl i jeres app/streaming server.
Det er meget frustrerende og man burde som minimum kunne spole frem til det man har ser i arkiv, selvom det er set ved start forfra.
Jeg oplever det samme også med korte programmer som f.eks. Ex on the Beach på kanal 4 (her sker det ofte). Det sker både i app og på computer.

Jeg oplevede det igår med Danser med ulve. Det døde 15 min. efter programmet var slut.

Har ovså oplevet det tidligere. Sker ca 50% a de gange vi benytter funktionen. Det er via en Chromecast.

Endnu en pind til at overveje alternativer til YouSee

Ja, hertik aften døde det igen, ca 45 minutter efter programmets annoncerede sluttid.

Så ipraksis kan man ikke se film man starter forfra mere end 15-20 minutter inde.

Det her kan jo ikke bruges

Besvar