Start af Apps på Samsung TV? | YouSee Community
Svar

Start af Apps på Samsung TV?

Omdømme 7
Badge +3
Hej, jeg ved her er en del der har et Samsung TV, har i også de sidste dage haft problemer med at starte en app? starte skriver jeg, ved ikke hvad andre kalder det.

Normalt ''trykker'' man på eller vælger man en app, men ved feks. den nye DR TV og TV2 Play som jeg bruger, sker der ikke noget efter man har valgt en app på mit TV og det samme på en jeg kender sin nye Samsung TV.

Men man skal bare være lidt tålmodigt, feks. TV2 Play starter op efter nogen vente tid og flere tryk på appen, men er der andre der oplever det samme, at de ikke som normalt loader ved det første tryk?
icon

Bedste svar af Radiomanden 9 marts 2019, 20:06

Der er flere på FB der skriver om problemer med TV App på Samsung.
Skriver de så, hvad problemet er? Jeg har et nyere Samsung, hvor jeg ikke kan hente den nødvendige app. Her kan jeg så bruge den røde tast, så opnår jeg det samme.

Der foreslås en genstart af TVet og eller geninstallere App'en, ved fortsat fejl, så fejlmelding
Se original

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Nu har jeg ikke TV2 Play, men DR TV og her kommer det omgående, når der trykkes på den tilhørende app. Kan det ikke have noget med internetforbindelsen at gøre?
Omdømme 7
Badge +7
Omdømme 7
Badge +7
Skriver de så, hvad problemet er? Jeg har et nyere Samsung, hvor jeg ikke kan hente den nødvendige app. Her kan jeg så bruge den røde tast, så opnår jeg det samme.
Omdømme 7
Badge +3
joern, Hende jeg kender har 300/300 Fiber hun har samme ''problem'' Jeg har kabel for Yousee Modemet, men har ikke rørt noget der længe og TV2 Play plejer at virke, bortset fra sidste nat det gik helt ned for alle. 😮
Omdømme 7
Badge +3
Men det kan være det er på nogle modeller Samsung TV'er det ikke virker som normalt... Jeg har forøvrigt lige testet det igen, ved at trykke 3 gange på appen og så bare vente starter de alle op efter en del vente tid...
Omdømme 7
Badge +7
Det virker kun på de nyeste Samsung TV. Jeg har Samsung TV fra 2016, 2017 og 2018. Det virker kun på dem fra 17 og 18.
Omdømme 7
Badge +7

Der foreslås en genstart af TVet og eller geninstallere App'en, ved fortsat fejl, så fejlmelding
Omdømme 7
Badge +3
Det hjalp, jeg prøvede lige at slukke helt for TVet ved stikket. Nu virker det 🙂
Omdømme 7
Badge +3
Men det var alle apps der ikke ville starte op, var det kun 1 eller 2 kunne jeg forstå de app måske skulle geninstalleres...
Omdømme 7
Badge +3
Men tak for hjælp, nu er der tennis igen 🙂
Omdømme 7
Badge +4
Men tak for hjælp, nu er der tennis igen :)

Og det skal virke kl 03.00 i nat på TV2 Sport 🙂
Omdømme 7
Badge +7
Men tak for hjælp, nu er der tennis igen :)

Og det skal virke kl 03.00 i nat på TV2 Sport :-)

Godt jeg ikke stod op for at se et dansk nederlag. ?
Omdømme 7
Badge +3
Det var da en Dansk sejr at Woz kunne gå på banen og spille 3 sæts, hun har været syg med hoste m.m. og kun kunnet træne 4 dage før kampen... 🙂

Besvar