sportsbegivenheder | YouSee Community
Spørgsmål

sportsbegivenheder

Hvad skal der til for at komme til at kunne se wimbledon. Jeg har den lille pakke, som iøvrigt indeholder rigtig mange kanaler, men ingen af dem viser Wimbledon, hverken tysk, dansk eller svensk tv! Det er egentligt for dårligt- synes jeg. Er død træt af proceduren omkring indviklede, uoverskuelige tilvalg af kanaler, dødtræt af monopoliseringen af sportsbegivenheder af hvad der engang var national kultur institutioner- for alle. Wimbledon er for alle. Ikke hele turneringen. Men bare et par kampe. Men nej! Det samme gælder DBU pokalen, fodbold landskampe og meget mere. Man skal betale ekstra. Penge, penge, penge. altid penge!!! Købe en masse kanaler man ikke ser ellers. Nej!k! Det er småligt, at man ikke kan se visse klassiske Sports-begivenheder overhovedet på tysk, dansk eller svensk tv, men er tvunget til at købe hos/ og støtte tv2sport, visatsport TV 3+ dut og dat!!!!!!!og andre monopolistiske pengemaskine,r som ikke ejer skyggen af forståelse for folke- lig-hed, og et nationalt fællesskab omkring eksempelvis Wimbledon og fodboldlandskampe. Det er så skide smart"det hele", men det er det egentligt ikke. Sort på hvidt: Hvad koster det ,mindst, at se Wimbledon på Yousee. ???
:@:@:@:@:@:@:@

15 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
Det mest billig er nok at se det hos TV 2 Play til ca. 100 kr. Men TV2 sendte de første dage derfra, men jeg giver 550 kr. for stor pakke.
Omdømme 7
Badge +7
Du kan se tennis gratis på Tv2 Play. Du skal bare tegne et abonnement, så får du 30 dage gratis. Du kan så blot afmelde det inden prøveperioden er udløbet. 😃
Omdømme 7
Badge +3
Men Jørn, sport er ikke med gratis...
Omdømme 7
Badge +7
Eurosport viser det, de kanaler kan fås som tillæg til grundpakken
Omdømme 7
Badge +3
I Sverige vises det på Eurosport, men ikke herhjemme, ham der spørger nævner Tyskland med der vises det på en betalings kanal SKY TV Tyskland.
Omdømme 7
Badge +6
Her hjemme er det TV2 Sport der viser Wimbledon.
https://digitalt.tv/wimbledon-2019-paa-tv-og-streaming-tv-guide-fra-1-juli/
Så det er en bland selv kanal når man kun har den lille pakke.
Omdømme 7
Badge +7
Den burde også kunne fås som extra kanal.
Omdømme 7
Badge +3
Men nu nævner ham der spørger ikke om han har Yousee Boks eller kort i TVet, har han ikke det kan han vel ikke få en extra kanal eller bland selv...
Omdømme 7
Badge +6
Men nu nævner ham der spørger ikke om han har Yousee Boks eller kort i TVet, har han ikke det kan han vel ikke få en extra kanal eller bland selv...

Eller om det er efter den gamle lille, mellem og fuld pakke metode som jeg har, hvor kanalen forefindes ukodet i vores fulde pakke.
Omdømme 7
Badge +7
Der behøves ikke en boks for at få extra/bland selv kanaler, de kan også fås på et kort.
Omdømme 7
Badge +7
Hej reneadam

Som der nævnes i tråden her, så kan du også tilkøbe Ekstrakanaler altså kanaler enkeltvis (Dog ikke oven på en Bland Selv pakke).

Skal du se det på den store skærm skal du bruge kort + kortlæser eller en tv-boks.

Du kan læse mere og bestille her
Omdømme 7
Badge +7
Men Jørn, sport er ikke med gratis...

Det er ikke rigtigt. Jeg har 30 dage gratis med sport. Kan se flere tenniskampe og cykelløb på Play.
Omdømme 7
Badge +3
Det er noget nyt, de skriver at man kun får Basis pakken gratis...
Omdømme 7
Badge +7
Der skete det, at jeg udfyldte siden med tilmelding, men undlod at acceptere den.
Straks kom der et tilbud om, at jeg via et medsendt link kunne få den største pakke gratis i 30 dage.
Omdømme 7
Badge +7
Hej reneadam

Vil du ikke markere det svar i tråden her, der bedst besvarede dit spørgsmål 🙂

Besvar