Spørgsmål vedrørende boksekampen D 12 Dec.

Hej yousee.

Jeg købte boksekampen online for 3 timer siden online men har ikke fået nogen kvittering og når jeg slår over på kanalerne 100 og 101 står der at kortet ikke har de nødvendige rettigheder.

Sagen er den at jeg har et flot Analog B&O fjernsyn og har derfor ikke har skiftet til Fladskærm endu,Da jeg oprettede mit abonnement hos yousee fik jeg en gratis digital boks med så jeg kunne se alle kanaler via analog.

Jeg bestilte kampen Kessler vs Froch for nogle år siden og havde ingen problemer med at få lagt kampen over på mit yousee kort med det samme.

Men nu virker det ikke,Eller skal der lige gå noget tid før det går igennem, Jeg har en digital boks hvor kortet sidder foran til højre og ikke bagved,Har også taget kortet ud og chekket at det sidder med magnetstriben nedad og korrekt i boksen.

Håber på et svar.

Hilsen Thomas.

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

thomriis skrev:
Hej yousee.

Jeg købte boksekampen online for 3 timer siden online men har ikke fået nogen kvittering og når jeg slår over på kanalerne 100 og 101 står der at kortet ikke har de nødvendige rettigheder.

Sagen er den at jeg har et flot Analog B&O fjernsyn og har derfor ikke har skiftet til Fladskærm endu,Da jeg oprettede mit abonnement hos yousee fik jeg en gratis digital boks med så jeg kunne se alle kanaler via analog.

Jeg bestilte kampen Kessler vs Froch for nogle år siden og havde ingen problemer med at få lagt kampen over på mit yousee kort med det samme.

Men nu virker det ikke,Eller skal der lige gå noget tid før det går igennem, Jeg har en digital boks hvor kortet sidder foran til højre og ikke bagved,Har også taget kortet ud og chekket at det sidder med magnetstriben nedad og korrekt i boksen.

Håber på et svar.

Hilsen Thomas.

Normalt, når man har en boks fra YouSee, bestilles boksekampen via boksen. Du skal gå ind på VOD, så kan du finde boksekampen og bestille den på samme måde som man lejer en film.

Tak for svaret men jeg har ikke yousee+ og har heller ikke brug for det.

Jeg har selv for en del år siden bestilt en boksekamp via VOD,Men da det gik over til at man kun kunne bruge tjenesten med yousee+ mistede jeg den mulighed.

Nå men det er gået i orden nu, Tak for svaret.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)