Svar

Spørgsmål til Chromecast og Yousee' Cmore, Danske filmskat

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
  • Veteran
  • 248 kommentarer
Jeg har fået mig en Chromecast 2, og overvejer at skifte mit nuværende 100/30 mbit over til det nyere 100/20 abonnement,så jeg kan få Cmore og Danske filmskat med som streaming fra  Yousee's app. 

Spørgsmål:

1.

Nu hvor ældre film re-masteres i HD kvalitet, er det også HD kvalitet der streames fra Yousee app'en?

2.

Hvordan ser det ud med udvalget af film, serier fra Cmore. Er det hele Cmore's bagkatalog man får adgang til, eller kun udvalgte ting i Yousee app'en?

3.

Hvilke program services er det man nøjagtig for adgang til via det nye abonnement. Jeg kender til de 2 nævnte + arkivet, samt at mit Yousee Musik mistes. Men der er andre interessant ting man også får adgang til?

icon

Bedste svar af Kevin 22 oktober 2015, 12:14

Hej Moef

1. De ældre film er ikke i HD på nuværende tidspunkt, men jeg vil ikke afvise at det ændre sig i fremtiden.

2. Man får over 1400 film og serier med i C-more abonnementet.

3. Med det nye bredbånds abonnement, der får du C-more og Dansk filmskat. Arkiv og start fofra er noget som følger med vores mellem og fuldpakke.

Husk på at dette er et bruger til bruger forum, så normalt går vi ikke ind og besvare denne slags henvendelser, der skal man tage kontakt til vores kundeservice :)

Men dette kan også gavne andre så derfor har jeg givet et svar alligevel.

/Kevin

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej Moef

1. De ældre film er ikke i HD på nuværende tidspunkt, men jeg vil ikke afvise at det ændre sig i fremtiden.

2. Man får over 1400 film og serier med i C-more abonnementet.

3. Med det nye bredbånds abonnement, der får du C-more og Dansk filmskat. Arkiv og start fofra er noget som følger med vores mellem og fuldpakke.

Husk på at dette er et bruger til bruger forum, så normalt går vi ikke ind og besvare denne slags henvendelser, der skal man tage kontakt til vores kundeservice :)

Men dette kan også gavne andre så derfor har jeg givet et svar alligevel.

/Kevin

Omdømme 2

Badge
Tak for svaret Kevin,

Jeg har haft kontakt til kundeservice over et par omgange, som ikke havde samme fyldestgørende mere dybdegående svar du kom med :) Men det er fint nok, jeg har besluttet mig for at skifte fra mit nuværende 100/20 mbit inkl. Yousee musik, og så over til 100/20 mbit, for at få arkiv og film services med. Jeg ved at jeg mister Yousee musik, samt 10mbit på uploaden, men det går nok.

Det var vigtig for mig at vide om der findes HD ting, samt hvor meget af Cmore's, Danske filmskat man får med. Jeg må se det med mine ejne øje, og bedømme udfra det. Jeg håber det er godt :)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg har skiftet fra 100/30 til 100/20. Har dog altid trådløst ca. 110/27. Skulle jeg undtagelsesvis bruge mere upload, så blander jeg bare til mere upload.

Mistede ikke musik, da jeg har YouSee mobil.

Det skal indrømmes, at jeg har yderligere den fordel, at jeg kan se C More på mine bokse. Hertil kommer, at jeg udskifter YouBio Plus til 99 kr./md. med HBO Nordic til 79 kr./md.

På mine bokse kan jeg ikke se TV2 i Arkiv, men så tyr jeg til Chromecast og så kan jeg.:D

Omdømme 2

Badge
Takker Joern,

Nu må jeg se ikke jeg bliver glad for skiftet, det tror jeg. Siden Yousee Musik gik væk fra downloaded af musikken, så har jeg faktisk ikke brugt Yousee Musik til noget. Så det kommer jeg ikke til at savne.

Jeg er selvfølgelig lidt ked af, at miste 10mbit på uploaded, men hvis jeg derimod kan få Cmore, Danske Filskat med til 279 kr. pr. md., så hjælper det lidt på tingene.

Men jeg var meget i tvivl omkring kvaliteten af det film, serie udvalg der findes hos Yousee, og fiskede meget efter HD kvaliteten da jeg kontaktede Yousee support. Men jeg kunne ikke få noget klart svar omkring hvad det egentlig var jeg fik før nu, hvor jeg skrev her på forummet.

Jeg har også fået mig en af de nye Chromecast 2 dongles, som virker perfekt. Jeg fik 3 md. Viasat Play med i prisen som var 320 kr. hos Elgiganten. Så nu kan jeg så vidt jeg  ved bruge den "nyeste" Yousee app til streaming af film, serier og så arkiveret :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)