Spole reklamer. | YouSee Community
Spørgsmål

Spole reklamer.

Kan det virkelige være rigtigt at man ikke kan spole reklamerne væk hvis man ser en film fra arkivet.
Helt nøjagtigt en film som er blevet vist på kanalen 5 for nogle dage siden!
Da jeg misset den ville jeg lige indhente men jeg kunne ikke spole reklamerne væk, kan det være rigtigt at man skal glo reklamer og gårdagens tv-program hvis man vil se filmen?
Lige inden jeg siger fy for hel... håber jeg inderligt at det beror på en fejl!
Ser frem til at høre forklaringen ??

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Når det er på kommercielle kanaler tillader de det ikke, da det er vigtigt for dem at man skal se alle de oplysninger til de dumme som der kontunuerligt spyttes ud på de kanaler.
Ja, det er så en ting at man ikke kan spole reklamerne igennem....

Men lad os nu sige, at du er ved at "indhente det du har misset" (som du selv skriver), men kun lige har tiden til at indhente halvdelen af det nu og resten senere på dagen eller næste dag.
Det kan man så heller ikke... så skal man f..... se hele l...... forfra igen og har ikke muligheden for at se fra derfra, hvor man kom til sidst!!!

Det er virkelig en STOR begrænsning. Netop i den digitale tidsalder vi lever i netop nu, hvor du med det samme kan se de billeder, videoer, musik o.a. på, hvilken som helst digital platform. I enhver anden sammenhæng kan man få lige det man ønsker. Derfor virker YouSee Play MEGET begrænsende!!

Det kan virkelig ikke være rigtigt. Som en anden skriver i en ældre kommentar på området... så har man jo allerede betalt én gang for at kunne se, hvad der også vises i arkivet. Det er jo ikke alle og enhver, der kan gå ind på yousee play og afspille arkivet. Her skal du jo være kunde hos YouSee.

Det er så begrænsende om noget... og hader virkelig at blive begrænset på mine udfoldelsesmuligheder eller styret som i "Ingrid og lillebror". At få frataget mine muligheder og være totalt styret og i andres vold og magt.

I alle andre sammenhænge har jeg mulighed for at spole frem og tilbage, pause, stoppe eller se fra, hvor jeg kom til sidst... På min HD-optager, på min PC, på min mobil... ALLE andre steder har jeg mulighed for at spole frem og tilbage eller se derfra, hvor jeg kom til sidst. Både min HD-optager og PC kan finde ud af helt automatisk at afspille, hvorfra jeg stoppede sidst - Bare ikke på YouSee Play..

Det er virkelig ikke i orden. Herhjemme betaler vi rigtig mange penge til YouSee, hver måned. Både for TV, Bredbånd, Mobil og fastnetstelefon.

Jeg overvejer meget kraftigt at opsige ALT hos YouSee. Jeg er efterhånden også træt af deres kundeservice. Det tager ALT for lang tid at komme igennem pr. telefon og få løst problemer de selv har skabt, men tilsyneladende ikke selv tager ordentlig ansvar for at få løst uden at det skal ligge kunderne til gene... Så skal man sørme bruge sin dyrebare tid på at sidde vente i telefonen på at få løst det.

Dråberne falder hele tiden i bægret og i den sidste tid hurtigere end ellers - og det løber meget snart over....

Dernæst synes jeg vi har mistet mange gode kanaler på det sidste som vi ofte så og havde glæde af... Synes ikke der er så meget af det gode tilbage... Hverken TV-kanaler (bland selv), Kundeservicen, Begrænsende YouSee Play osv..

Argumentet fra kundeservice for bl.a. at fjerne "Nat Geo people" er, at "de" ikke ville forlænge kontrakten med dem.... men er det ikke bare et spørgsmål om penge. At Yousee disker op med nogle flere penge for at opretholde aftalen, så deres kunder forsat kan se nogle gode kanaler. Jeg har da ikke valgt eller blevet spurgt om, hvorvidt YouSee skulle fjerne kanaler vi godt kunne lide at se. Ej heller har jeg fået muligheden for at beholde den for ekstra betaling ved f.eks. at skulle betale dobbelt point med "Bland selv". Nej, de ekstra penge har de sikkert selv ville tjene...

Dem der ønsker tjene penge på kundernes bekostning eller endnu vigtigere overser kundernes behov og ønsker om muligheder graver 2 grave.... én til dem selv og én til kunderne.

Bredbånds- og mobiludbydere er der rigeligt af - og tilmed til en billigere pris - eller i hvert fald, hvor man får mere for pengene. Nej, streamingtjenester er nok fremtiden og i den sammenhæng ser jeg det kun som et sølle trøst og forsøg på at følge med tiden og holde hovedet oven vande, at man kan benytte point fra "bland selv" ordningen for at blive tilmeldt disse stremingtjenester som er ved at overhale indenom.

YouSee har altid forsøgt at kunne tilbyde en samlet løsning med MULIGHEDER til danskernes hjem, men efterhånden er det virkelig begyndt at smuldre... Muligheder og begrænsninger er som olie og vand, hvilket synes er sådan en kop man forsøger røre rundt i netop nu. Man burde hele tiden holde fokus på at give kunderne muligheder i enhver henseende. Være nærværende og lyttende i forhold til deres ønsker, men hér er der vist mange områder, hvor den ikke holder stik mere.....

Tiden løber... og i disse tider, så går folk bare deres vej, hvis ikke de kan få det de gerne vil have eller efterspørger... Kunder er med tiden kun blevet mere bevidste. De ved, hvad de vil have og kan få og ikke mindst, hvad der er MULIGT i den tid de lever i og i andre lignende sammenhænge. Så finder de bare noget andet, hvor det er MULIGt, fordi MULIGHEDER er der heldigvis stadig mange af...
Badge
Har ikke læst hele det sidste indlæg, men jeg tænker, at én måde man kan gøre det på, er, at man sætter cloud-optagelser til de programmer, man tror, at man vil se i den kommende tid. I optagelserne kan man godt få lov til at spole ...

Det kræver selvfølgelig, at man kigger fremad og ikke tilbage i tid, og det er ikke altid let ... Men man kan vende sig til det.

Besvar