Spørgsmål

Spole på kanal 5 når den går i stå og man ikke vil starte forfra

Hvordan spoler man frem til der man var nået til på f.eks. Kanal 5? Det er mystisk for nogle kanaler kan man godt spole frem til der man var nået til. Det er på en PC (Windows). Jeg mangler de sidste 10 minutter, men den nægter altså at spole, og jeg gider ikke starte forfra med at se det hele. Den gik bare i stå med billede og lyd og reagere ikke på noget som helst, så jeg var nød til at lukke browseren og da jeg åbnede igen kunne jeg kun starte helt forfra.

Apps er ikke en option, det har vi prøvet:
Vi kan ikke bruge app'en på hverken iPad eller Android enheder. For det første kan de ikke se vores LG TV. Både Netflix og YouTube app'erne kan fint se og styre TV'et, men ikke youSee app'en. Jeg har også prøvet med alle 3 versioner af chromecast, der står den i flere minutter med filmen eller seriens billede og hopper ud. Efter adskillige forsøg starter den så, men desværre falder den ud en gang i mellem og hopper tilbage til chromecast forsiden. Her kan man heller ikke spole, der skal man se helt forfra inklusivt de sidste 5 minutter af forrige program og 10 minutters reklamer inden serien går i gang. Det er virkeligt dårligt lavet, nærmest brugeligt.

Mvh. Hans...

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +6
Det er kommercielle kanaler, og de tillader ikke at man kan springe over deres vigtige meddelser, så derfor er det ikke muligt på andre en DR kanalerne.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)