Spole i udsendelser både fra arkiv og ting jeg har set ? | YouSee Community
Svar

Spole i udsendelser både fra arkiv og ting jeg har set ?

Hej

Jeg undre mig over jeg ikke længere kan spole. Har prøvet med alle mulige kanaler og udsendelser.
Det står altid jeg ikke kan spole i indhold jeg ikke har set. Men det er problemet !
Jeg har set det 😞 Eurosport, 3 og mange andre kanaler. F.eks ser jeg Giro D' Italia og ser en del af udsendelsen for at komme tilbage senere på dagen.
Når jeg så vil se fra hvor jeg stoppede. Ja så skal jeg se for fra igen for at se det. Det holder altså ikke at jeg altid skal se alt fra starten igen. Hvor er spole funktionen så henne ???
Der må være noget der er ændret. Når jeg tænker 2 år tilbage var der også en del jeg så og der kunne jeg spole. Se noget på min iPad/Mobil og f.eks se videre hjemme på tv fra "min side" der kunne jeg bare fortsætte.
Det er ikke muligt for mig længere. Stort set alt jeg ser og ikke ser færdig med det samme og vil se videre senere. Er ikke muligt. Jeg skal se alt det jeg allerede har set igen, grrrr

Andre der har spole problemer ? Takker
icon

Bedste svar af Radiomanden 24 maj 2019, 14:21

Når det er Arkiv på kommercielle kanaler, så forholder det sig som du beskriver.
Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Når det er Arkiv på kommercielle kanaler, så forholder det sig som du beskriver.
Omdømme 7
Badge +7
Hej MuggeGHQ

Jeg har markeret Radiomandens svar som bedste svar 🙂 Det er rigtigt som han skriver nemlig.
Hej Kasper,

Jeg har lige skiftet fra canal digital til yousee pga premierleague kampene, og syntes det med spol arkiv er underligt. På canal digitals ugearkiv (hvilket så heller ikke er så komplet som jeres) kan man sagtens spole i udsendelserne.

Yderligere, hvilket nok er det som irriterer mig mest ved yousee pc tv, er mangel på pause/spol tilbage i live udsendelser.

På canal digital kan alle kanaler kan ses live med fri spol 2 timer bagud inkl pause. Har lige tjekket på tv3 (viasat) kanalerne.

Det er virkelig frustrerende at jeg ikke kan sætte pause på livetv via pc. Det er jo direke tilbage til den gamle måde at se tv på, hvor jeg skulle sidde klistret til skærmen og konstant løbe frem og tilbage for at se om reklamerne var slut :)

Hvis i er bundet af rettigheder, så må man konstatere at canal digital har nogle bedre aftaler end jer. Så det må da være løsbart??

Besvar